-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Реконструкція приміщення першого поверху будівлі Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня» Гайсинської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги за адресою вул. В'ячеслава Чорновола, будинок 1 м. Гайсин Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи)
420 331.14
UAH з ПДВ
Номер:
9daa5547d81e4df9b58a748fa1b105a7
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-22-009845-a-a1
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31325005
-
Контактна особа:
Артем Шмагалов +380988920564 vinarhbud@gmail.com
-
Адреса:
21050, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ТЕАТРАЛЬНА будинок 14
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСЛАНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
31950566
-
Контактна особа:
+380671752181
-
Адреса:
21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Айвазовського будинок 4
Класифікатор ДК 021:2015:
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору:
50-23
Дата підписання:
21.11.2023 13:23
Період дії договору:
21.11.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
420 331.14 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 70 055.19 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Реконструкція приміщення першого поверху будівлі Комунального некомерційного підприємства «Гайсинська центральна районна лікарня» Гайсинської районної ради для розташування відділення невідкладної екстреної медичної допомоги за адресою вул. В'ячеслава Чорновола, будинок 1 м. Гайсин Вінницької області» (коригування 3) (додаткові роботи)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b7564d7bd5bf45018e6fb6ece460d07c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв'язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти гі. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 50-23 від «21» листопада 2023 року в наступній редакції:
Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 420 331,14грн. (чотириста двадцять тисяч триста тридцять одна гри. 14 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 гри. та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн
Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2023 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 339 905,12 грн {триста тридцять дев'ять тисяч дев'ятсот п'ять гривень 12 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн.
Очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на
2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складатиме 80 426,02 грн
(вісімдесят тисяч чотириста двадцять шість гривень 02 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. 2. Сторони погодились продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору № 50-23 від «21» листопада 2023 року в наступній редакції:
«Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань».
2. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов'язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов'язки відповідно до Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.12.2023 13:47
Статус:
Опубліковано