• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі вхідної групи поліклініки КНП "Баранівська лікарня" по вул. Звягельська, буд.66, м. Баранівки, Звягельського р-ну, Житомирської обл. (код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)

446 959.20 UAH з ПДВ
Номер: 64721e7a9a1e48b4ae35468b8256053b
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-22-003947-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАРАНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" БАРАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 196
Дата підписання: 15.12.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 23:59
Сума договору: 446 959.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 74 493.20 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт покрівлі вхідної групи поліклініки КНП "Баранівська лікарня" по вул. Звягельська, буд.66, м. Баранівки, Звягельського р-ну, Житомирської обл.
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1
Період постачання до 10.03.2024
Місце постачання 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66 На карті

Внесені зміни

    Номер: 02ce00d4d1d34b53ab56bf931609029c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням листа від 08.03.2024р. вих. № 49 щодо необхідності внесення змін до проектно-кошторисної документації у зв’язку з уточненням обсягів робіт, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно з пунктом 5.1 Договору від 15 грудня 2023р. № 196 (далі – Договір), Сторони уклали дану Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились продовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт і викласти пункти 5.1, 12.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Строк виконання робіт до 30.04.2024 року включно.»; «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 13.03.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.1 до договору 196.pdf
    Номер: 012fb042b29744ab8c7fe0690ad68140
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п. 1.3; 3.2; 3.3; 3.5; пп.2 п.13.6 (покращення предмету закупівлі) Договору №196 від 15.12.2023 року (далі – Договір) у зв’язку з завершенням виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт покрівлі вхідної групи поліклініки КНП "Баранівська лікарня" по вул. Звягельська, буд.66, м. Баранівки, Звягельського р-ну, Житомирської обл.», Сторони дійшли згоди щодо зменшення загальної суми договору на 6540,00 грн
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.04.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.2 договір 196 капремонт.pdf