-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - 1 роботи (Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт з оздоблення приміщень Дитячого відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24")
13 261.02
UAH з ПДВ
Номер:
09645238a60c44629b9d6bba95755f9e
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-22-003112-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01981477
-
Контактна особа:
Севідова Ліна Іванівна 380991810788 romny_crl@ukr.net
-
Адреса:
42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Ковган В.А.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2003818871
-
Контактна особа:
Ковган Василь Андрійович +380982677396 kovgan54@mail.com
-
Адреса:
42046, Україна, Сумська область, Роменський р-н , с. Миколаївка, вул. Перемоги, 2
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 44/1214
Дата підписання:
21.12.2023 00:00
Період дії договору:
21.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
13 261.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 631.48 UAH)
Оплачено:
13 261.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 631.48 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт з оздоблення приміщень Дитячого відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24"
Кількість
1 роботи
Період постачання
21.12.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
99ddbdb764d44255bb40c4ac73ff53d8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. На підставі п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з закінченням фінансового року та зменшенням потреби, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 5171,73 грн. (П’ять тисяч сто сімдесят одна гривня 73 копійки), а також викласти п. 3.1. Договору в новій редакції:
«3.1. Орієнтовна вартість виконання технічного нагляду встановлюється у відповідності до договірної ціни підрядника і складає 13261,02 грн. (Тринадцять тисяч двісті шістдесят одна грн. 02 коп.), з ПДВ.».
2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до закінчення строку дії Договору.
3. Всі інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою та залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше.
4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу: по одному примірнику для кожної із Сторін.
Номер додаткової угоди:
Додаткова угода № 1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано