• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги - 1 роботи (Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт з оздоблення приміщень Дитячого відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24")

13 261.02 UAH з ПДВ
Номер: 09645238a60c44629b9d6bba95755f9e
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-22-003112-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Постачальник: ФОП Ковган В.А.
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: № 44/1214
Дата підписання: 21.12.2023 00:00
Період дії договору: 21.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 13 261.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 631.48 UAH)
Оплачено: 13 261.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 631.48 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги на здійснення технічного нагляду за виконанням будівельно- монтажних робіт по об'єкту: "Капітальний ремонт з оздоблення приміщень Дитячого відділення будівлі головного корпусу № 1 КНП "Роменська центральна районна лікарня" Роменської міської ради за адресою: Сумська область, місто Ромни, бульвар Європейський, 24"
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 роботи
Період постачання 21.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Європейський, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 99ddbdb764d44255bb40c4ac73ff53d8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. На підставі п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, у зв’язку з закінченням фінансового року та зменшенням потреби, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити обсяг закупівлі та суму Договору на 5171,73 грн. (П’ять тисяч сто сімдесят одна гривня 73 копійки), а також викласти п. 3.1. Договору в новій редакції: «3.1. Орієнтовна вартість виконання технічного нагляду встановлюється у відповідності до договірної ціни підрядника і складає 13261,02 грн. (Тринадцять тисяч двісті шістдесят одна грн. 02 коп.), з ПДВ.». 2. Ця додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання та діє до закінчення строку дії Договору. 3. Всі інші умови Договору, не змінені даною Додатковою угодою та залишаються чинними в редакції, погодженій Сторонами раніше. 4. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і складена українською мовою в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу: по одному примірнику для кожної із Сторін.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод. уг. 1.pdf
p7s
sign.p7s