-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, км 207+225 (цілодобова фізична охорона елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM))
596 784.96
UAH з ПДВ
Номер:
8f3252f82e1041608a3e6379594b234f
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-29-018876-a-c1
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
25894919
-
Контактна особа:
Гардамала Мар'яна Романівна 380504250446 tendersad@online.ua
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Героїв поліції, будинок, 19
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "“СЛУЖБА БЕЗПЕКИ “КОЛЬЧУГА-8”"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40642487
-
Адреса:
43010, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ ДУБНІВСЬКА , будинок 22
Класифікатор ДК 021:2015:
79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
42
Дата підписання:
29.12.2023 00:00
Період дії договору:
29.12.2023 00:00 - 19.03.2025 00:00
Сума договору:
596 784.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 99 464.16 UAH)
Оплачено:
596 784.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 99 464.16 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів, км 207+225 (цілодобова фізична охорона елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху (WIM))
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 30.06.2025
Місце постачання
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
cc0cc02de0e74d60a49bb07b8ea45c42
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись пп.4) п. 2.12. п.12.6. Договору, відповідно до пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та термін надання послуг і викласти п. 10.1. Договору у наступній редакції:
« 10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання та діє по 01.03.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань».
2. У зв’язку з продовженням дії Договору, керуючись п.12.6. Договору, з метою приведення у відповідність розподілу коштів до наявного фінансування, Сторони дійшли згоди внести зміни у додаток до Договору: Календарний план (Додаток № б) та викласти їх у редакції, що додається.
Додаток: Календарннй план (Додаток № 6).
3. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1ca3c1ba37c0444e8671e20636fdec62
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із затримкою фінансування Замовника, керуючись пп.4) п. 2.12 п.12.6. Договору, відповідно до пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору та викласти п. 10.1. Договору у наступній редакції:
«10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання та діє по 30.06.2025 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
2. Всі інші умови Договору, що не зазнали змін залишаються в силі та продовжують свою дію.
3. Дана Угода набирає чинності з моменту підписання її сторонами.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
28.02.2025 00:00
Статус:
Опубліковано