-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Поточний аварійний ремонт класу приміщення Кам"янської гімназії
199 995.00
UAH без ПДВ
Номер:
08fb37775ced47038ca298a2cab40099
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-21-019414-a-a1
Замовник:
Відділ освіти Оліївської сільської ради Житомирського району Житомирської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
43930030
-
Контактна особа:
Олександр Антонюк +380972676500 vidosv-ol@ukr.net
-
Адреса:
12402, Україна, Житомирська область, с. Оліївка, вулиця Ступницького Леоніда, буд. 68
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
22063923
-
Контактна особа:
+380674102097
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, ВУЛ. КИЇВСЬКА будинок 7/4 квартира 2
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
360
Дата підписання:
21.12.2023 16:27
Період дії договору:
21.12.2023 00:00 - 01.02.2024 00:00
Сума договору:
199 995.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний аварійний ремонт класу приміщення Кам"янської гімназії
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2f39627ecd974ea893cb3d80ec5a012b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2023 13:07
Статус:
Опубліковано