-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Братуся, 4Б в с. Іванків Київської області» ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
58 740.00
UAH без ПДВ
Номер:
a293c9393cf149bf81ee37c02d13c147
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-21-006120-a-c1
Замовник:
Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
35652032
-
Контактна особа:
Ворушило Валентина Анатоліївна +380459563661 vaalya@ukr.net
-
Адреса:
08300, Україна, Київська область, місто Бориспіль, вулиця Київський Шлях 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Хлань Віктор Васильович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3110520119
-
Контактна особа:
Хлань Віктор Васильович 0684924977
-
Адреса:
01025, Україна, Житомирська область, с. Радовель, Олевський район, вул. Леніна, буд. 17-а
Класифікатор ДК 021:2015:
71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Братуся, 4Б в с. Іванків Київської області» ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат: 58 740.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
199
Дата підписання:
18.12.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 23:59
Сума договору:
58 740.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виготовлення проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт покрівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Братуся, 4Б в с. Іванків Київської області» ДК 021:2015 (CPV) 71242000-6 - Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Кількість
1
Період постачання
до 30.06.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b7f40e5e1bd84015b20d0739de7189d2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору та виконання робіт у зв"язку з уточненням вихідних даних
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано