• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вул. Павліченко від будинку № 12 до будинку № 14 а в м. Біла Церква Київської області і (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)

38 454.89 UAH з ПДВ
Номер: 76328d2b87da4723a9db2113fdcfd418
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-21-000909-a-a1
Замовник: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Постачальник: Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Муніципальна варта"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 2667/2023
Дата підписання: 19.12.2023 17:00
Період дії договору: 12.12.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 38 454.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 409.15 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Здійснення технічного нагляду за капітальним ремонтом покриття тротуарів та пішохідних доріжок по вул. Павліченко від будинку № 12 до будинку № 14 а в м. Біла Церква Київської області і (код ДК 21:2015 – 71247000-1 - нагляд за будівельними роботами)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 роботи
Період постачання до 15.12.2024
Місце постачання 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вул. Павліченко від будинку № 12 до будинку № 14 а На карті

Внесені зміни

    Номер: f674807435c746e0917428cc6c1ae880
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зміна календарного графіку
    Номер додаткової угоди: ДУ № 01
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2023 17:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2667-1.pdf
p7s
sign.p7s