• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали (Шприц інсуліновий 1 мл U-100(код НК 024:2023: 38501 - Шприц інсуліновий з голкою стандартний) Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний, без додаткової голки (код НК 024:2023: 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання) Шприц ін'єкційний 10 мл, трикомпонентний, без додаткової голкикод НК 024:2023: 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання) Шприц ін'єкційний 5 мл, трикомпонентний, без додаткової голки (код НК 024:2023: 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання) Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки (код НК 024:2023: 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання) Шприц ін'єкційний 50 мл, трикомпонентний, без додаткової голки (код НК 024:2023: 47017 - Шприц загального призначення одноразового використання)

У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодились зменшити суму Договору на 125 458,50 грн (Сто двадцять п’ять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 50 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору : «3.1.Загальна вартість Товару, що підлягає поставці за цим договором, становить 65 129,90 грн (Шістдесят п’ять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 90 коп.) з ПДВ. Ціни встановлюються у національній валюті України.»

65 129.90 UAH з ПДВ
Номер: 38480220430f490a93b1ba4113fbf3b1
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-14-021765-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "ТЕТАФАРМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріалиАналіз за цим CPV
Опис: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодились зменшити суму Договору на 125 458,50 грн (Сто двадцять п’ять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 50 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору : «3.1.Загальна вартість Товару, що підлягає поставці за цим договором, становить 65 129,90 грн (Шістдесят п’ять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 90 коп.) з ПДВ. Ціни встановлюються у національній валюті України.»
Номер договору: 31
Дата підписання: 22.12.2023 18:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 23.12.2024 00:00
Сума договору: 65 129.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 260.84 UAH)
Оплачено: 65 129.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 260.84 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Шприц інсуліновий 1 мл U-100
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 600 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Шприц ін'єкційний 2 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 2000 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Шприц ін'єкційний 5 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 9000 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Шприц ін'єкційний 10 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 9000 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Шприц ін'єкційний 20 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 12000 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті
Шприц ін'єкційний 50 мл, трикомпонентний, без додаткової голки
Код ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали
Кількість 1500 штука
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 101b5392f601417ead72103f97614354
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до Цінової довідки № 19-09/585 від 17.07.2024 виданою Лвівською торгово-промисловою палатою внесено зміни в договір № 31 від 22.12.2023 а саме зменшено суму договору на 29,96 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.09.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 від 03.09.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0de74f05946a4fd6a361d1dbfb7b9042
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі відповідно до нової специфікації ДУ № 2 від 08.10.2024 року та зменшення суми Договору "Загальна ціна цього Договору становить 1950588,40 в т.ч. ПДВ 12468,40.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 08.10.2024 11:35
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода № 2 від 08.10.2024 ТОВ ТЕТАФАРМ.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 6028577b44dd4524a862bab274f6a0aa
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, сторони погодились зменшити суму Договору на 125 458,50 грн (Сто двадцять п’ять тисяч чотириста п’ятдесят вісім гривень 50 коп.) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 3.1. Договору : «3.1.Загальна вартість Товару, що підлягає поставці за цим договором, становить 65 129,90 грн (Шістдесят п’ять тисяч сто двадцять дев’ять гривень 90 коп.) з ПДВ. Ціни встановлюються у національній валюті України.»
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 14:12
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 3 ТОВ Тетафарм в №31 від 22.12.23.pdf
p7s
sign.p7s