• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів( технічне обслуговуванні 5 ліфтів реєстр № 409,410,411,474,475 код ДК 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів)

У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 30880,00 грн.(Тридцять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 2.1. Договору: «2.1.Ціна цього Договору становить 47840,00 грн.(Сорок сім тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок), без. ПДВ , при цьому щомісячна оплата наданих послуг згідно Додатку№1 «Специфікація» -складає 6560 грн. 00 коп. (Шість тисяча п’ятсот шістдесят гривні 00 копійок)»

47 840.00 UAH без ПДВ
Номер: bbc3ffa8de7d467bb7f6f4724831edea
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-19-003958-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРЛІФТ - СЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтівАналіз за цим CPV
Опис: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 30880,00 грн.(Тридцять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 2.1. Договору: «2.1.Ціна цього Договору становить 47840,00 грн.(Сорок сім тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок), без. ПДВ , при цьому щомісячна оплата наданих послуг згідно Додатку№1 «Специфікація» -складає 6560 грн. 00 коп. (Шість тисяча п’ятсот шістдесят гривні 00 копійок)»
Номер договору: 2414
Дата підписання: 19.12.2023 10:15
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 47 840.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
( технічне обслуговуванні 5 ліфтів реєстр № 409,410,411,474,475 код ДК 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів)
Код ДК 021:2015: 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Кількість 12 місяць
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: 0edf8b35ad69423490f9778dca20abba
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 30880,00 грн.(Тридцять тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок) з ПДВ та викласти у новій редакції п. 2.1. Договору: «2.1.Ціна цього Договору становить 47840,00 грн.(Сорок сім тисяч вісімсот сорок гривень 00 копійок), без. ПДВ , при цьому щомісячна оплата наданих послуг згідно Додатку№1 «Специфікація» -складає 6560 грн. 00 коп. (Шість тисяча п’ятсот шістдесят гривні 00 копійок)»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2024 12:08
    Статус:
    Опубліковано