-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Багатофункціональні пристрої
163 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
a9c7960144914f03b941e50a4e3ba6c5
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-08-015608-a-b1
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
26278626
-
Контактна особа:
Білоног Людмила Павлівна +380412472315 bilonog_lp@zt.court.gov.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40679208
-
Контактна особа:
Олена Литвак +380442343346 kyocera@kyocera.kiev.ua
-
Адреса:
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, будинок 12
Класифікатор ДК 021:2015:
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друкуАналіз за цим CPV
Номер договору:
327-23
Дата підписання:
25.12.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 23:59
Сума договору:
163 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 300.00 UAH)
Оплачено:
163 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 27 300.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональні пристрої
Кількість
7
Період постачання
до 29.02.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0763f1429d8f4cb69274329fa520b33c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Розділ 3 «Порядок Розрахунків», викласти в новій редакції:«3.1. Замовник має можливість сплачувати вартість поставки частинами або за всю партію поставки відповідно до підписаних накладних. 3.2. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі протягом 2-х банківських днів за умови наявності коштів на рахунку. 3.3. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. 3.4. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування.»
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
25.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано