• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Виконання технічного нагляду по об'єкту: "Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)"

997 000.00 UAH без ПДВ
Номер: d3e7275d5d474c209924c5fe6140e4dc
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-07-004348-a-a1
Замовник: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Постачальник: ФОП Троценко В.Г.
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 335
Дата підписання: 21.12.2023 08:30
Період дії договору: 21.12.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 997 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання технічного нагляду по об'єкту: "Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)"
Код ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Кількість 1 робота
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Промислова, 9/2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3d523623e9894327bd5b0b8834782fcf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.1. Відповідно до п.п. 4 п. 19 Постанови №1178 - «4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;» - затримка фінансування витрат замовника. Зменшити фінансування по КПКВКМБ 1217383 у 2023 році на 665 363,80 грн. (Шістсот шістдесят п’ять тисяч триста шістдесят три грн. 80 коп.) та встановити фінансування в сумі 171 117, 35 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сто сімнадцять грн. 35 коп.) без ПДВ. Збільшити фінансування у 2024 році на 665 363,80 грн. (Шістсот шістдесят п’ять тисяч триста шістдесят три грн. 80 коп.) та встановити фінансування в сумі 825 882,65 грн. (Вісімсот двадцять п’ять тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 65 коп.) без ПДВ.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 11:45
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 29.12.2023.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 0d515c2a63334b4b99773d9afb1c6797
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: "Внести зміни та викласти в новій редакції п.п. 1.1. Договору: «Замовник» доручає, а «Технагляд» приймає на себе зобов’язання по виконанню технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» (далі Об’єкт), ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, протягом всього періоду здійснення будівництва даного Об’єкту, а саме до 30.11.2025 року.» Сума договору складає 997 000,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто сім тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Здійснене фінансування у 2023 році за фактичне виконання договору в сумі 171 117,35 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сто сімнадцять грн. 35 коп.) без ПДВ. Встановити фінансування у 2024 році в сумі 719 343, 79 грн. (Сімсот дев’ятнадцять тисяч триста сорок три грн. 79 коп.) без ПДВ. Встановити фінансування у 2025 році в сумі 106 538,86 грн. (Сто шість тисяч п’ятсот тридцять вісім грн. 86 коп.) без ПДВ. Внести зміни та викласти в новій редакції п. 3.1. Договору: «3.1. Договірна ціна договору складає 997 000,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто сім тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Фінансування за договором у 2023 році 171 117, 35 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сто сімнадцять грн. 35 коп.) без ПДВ. Фінансування у 2024 році в сумі 719 343, 79 грн. (Сімсот дев’ятнадцять тисяч триста сорок три грн. 79 коп.) без ПДВ. Фінансування у 2025 році в сумі 106 538,86 грн. (Сто шість тисяч п’ятсот тридцять вісім грн. 86 коп.) без ПДВ.» Внести зміни та викласти в новій редакції Розділ 6 Договору: «Термін дії договору встановлюється з дня підписання та діє до 31.12.2025 року.». Внести зміни та викласти в новій редакції Додаток №1 – Протокол погодження договірної ціни."
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 02.08.2024 08:54
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 02.08.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9c6e33f3c2d241d4a7289d0131e2aacf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: "Внести зміни та викласти в новій редакції п.п. 1.1. Договору: «Замовник» доручає, а «Технагляд» приймає на себе зобов’язання по виконанню технічного нагляду по об’єкту: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова,9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» (далі Об’єкт), ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, протягом всього періоду здійснення будівництва даного Об’єкту, а саме до 30.11.2025 року.» Сума договору складає 997 000,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто сім тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Здійснене фінансування у 2023 році за фактичне виконання договору в сумі 171 117,35 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сто сімнадцять грн. 35 коп.) без ПДВ. Встановити фінансування у 2024 році в сумі 719 343, 79 грн. (Сімсот дев’ятнадцять тисяч триста сорок три грн. 79 коп.) без ПДВ. Встановити фінансування у 2025 році в сумі 106 538,86 грн. (Сто шість тисяч п’ятсот тридцять вісім грн. 86 коп.) без ПДВ. Внести зміни та викласти в новій редакції п. 3.1. Договору: «3.1. Договірна ціна договору складає 997 000,00 грн. (дев’ятсот дев’яносто сім тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ. Фінансування за договором у 2023 році 171 117, 35 грн. (Сто сімдесят одна тисяча сто сімнадцять грн. 35 коп.) без ПДВ. Фінансування у 2024 році в сумі 719 343, 79 грн. (Сімсот дев’ятнадцять тисяч триста сорок три грн. 79 коп.) без ПДВ. Фінансування у 2025 році в сумі 106 538,86 грн. (Сто шість тисяч п’ятсот тридцять вісім грн. 86 коп.) без ПДВ.» Внести зміни та викласти в новій редакції Розділ 6 Договору: «Термін дії договору встановлюється з дня підписання та діє до 31.12.2025 року.». Внести зміни та викласти в новій редакції Додаток №1 – Протокол погодження договірної ціни."
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 08.08.2024 11:56
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №3 від 08.08.24.pdf
pdf
Протокол №137 від 08.08.24.pdf
p7s
sign.p7s