• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 34711200-6 Безпілотні літальні апарати (дрони FPV для військових потреб) закупівля в період воєнного стану

1.Враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Таким чином, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. 2. Листи - звернення від в/ч ВХ №4918/01-10/11 від 17.11.2023р., №4984/01-10/11 від 21.11.2023р., № 50666/01-10/11 від 24.11.2023р., №5190/01-10/11 від 01.12.2023р. 3. Рішення виконавчого комітету Івано - франківської міської ради від 11.03.2022 р. № 238 "Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2018 р. № 366-22 "Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційних заходів та оборонної роботи Івано - Франківської міської ради на 2019 - 2023 роки".

2 475 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 89d8ba7abe61453093bdc248e668442a
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-13-019361-a-b1
Замовник: Виконавчий комітет Івано-Франківської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МРІЯ ДРОН ТЕХНОЛОДЖІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуномАналіз за цим CPV
Опис: 1.Враховуючи нагальну потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування". Таким чином, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. 2. Листи - звернення від в/ч ВХ №4918/01-10/11 від 17.11.2023р., №4984/01-10/11 від 21.11.2023р., № 50666/01-10/11 від 24.11.2023р., №5190/01-10/11 від 01.12.2023р. 3. Рішення виконавчого комітету Івано - франківської міської ради від 11.03.2022 р. № 238 "Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2018 р. № 366-22 "Про довгострокову Програму фінансування мобілізаційних заходів та оборонної роботи Івано - Франківської міської ради на 2019 - 2023 роки".
Номер договору: 01/12-1
Дата підписання: 13.12.2023 16:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 2 475 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 412 500.00 UAH)
Оплачено: 2 475 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 412 500.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ДК 021:2015 (CPV) : 34711200-6 Безпілотні літальні апарати (дрони FPV для військових потреб) закупівля в період воєнного стану
Код ДК 021:2015: 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
Кількість 150 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації