• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Ендоскопічна стойка для офісної гістероскопії (медичний монітор, ендоскопічна камера, джерело світла, радіохвильовий електрохірургічний апарат, світловод, іригаційна помпа, металева пересувна стійка, набір інструментів) Код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків Код НК 024:2023: 35616 — Система ендоскопічної візуалізації

В зв’язку з тимчасовим перебоєм подачі електропостачання помилково було завантажено не вірний договір, тобто суто з суб’єктивних причин які не залежали від замовника, що призвело до некоректних відомостей завантажених в електроній системі Prozorro.

855 018.00 UAH без ПДВ
Номер: c8aee0e7fda34dfa9179a7730dc04d76
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-05-018219-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Криворізька міська лікарня №1" Криворізької міської ради
Постачальник: ФОП Нетяга Лілія Дмитрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоківАналіз за цим CPV
Опис: В зв’язку з тимчасовим перебоєм подачі електропостачання помилково було завантажено не вірний договір, тобто суто з суб’єктивних причин які не залежали від замовника, що призвело до некоректних відомостей завантажених в електроній системі Prozorro.
Номер договору: 530
Дата підписання: 19.12.2023 10:00
Період дії договору: 19.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 855 018.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 855 018.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Ендоскопічна стойка для офісної гістероскопії (медичний монітор, ендоскопічна камера, джерело світла, радіохвильовий електрохірургічний апарат, світловод, іригаційна помпа, металева пересувна стійка, набір інструментів)
Код ДК 021:2015: 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
Кількість 1 штуки
Період постачання до 25.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: be155de917ac455b84e063d955cc501c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку з тимчасовим перебоєм подачі електропостачання помилково було завантажено не вірний договір, тобто суто з суб’єктивних причин які не залежали від замовника, що призвело до некоректних відомостей завантажених в електроній системі Prozorro.
    Номер додаткової угоди: Договір 530
    Дата внесення змін до договору: 19.12.2023 12:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол 205.pdf
pdf
Договор 530.pdf
p7s
sign.p7s