• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне .Канцелярські товари.(папки реєстратор,ручки,штамп)

2 359.92 UAH з ПДВ
Номер: b87566fbf76e4c96a2bff6fc7e493911
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-12-010703-a-a1
Замовник: Фінансовий відділ Авангардівської селищної ради Одеського району Одеської області
Постачальник: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 57597/19
Дата підписання: 12.12.2023 00:00
Період дії договору: 12.12.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 359.92 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 393.32 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари: папка реєстратор
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 29.12.2023
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул.Добрянського,26 На карті
Канцелярські товари: ручки гелеві
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання до 29.12.2023
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул.Добрянського,26 На карті
Канцелярські товари: штамп
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 29.12.2023
Місце постачання 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул.Добрянського,26 На карті