-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Інформаційні послуги (код ДК 021:2015 - 64210000-1 (64216210-8 - додаткові інформаційні послуги)) щодо організації та проведення процедури відкритих торгів, що здійснюється згідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. із змінами з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, з використанням електронної системи закупівель «Prozorro», та згідно предмету закупівлі: Послуги їдалень, код ДК 021:2015 - 55510000-8, (Послуги з організації шкільного харчування)
6 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
d3ea84f27645402b9d821e864442fac7
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-12-002723-a-c1
Замовник:
Ліцей № 33 міста Житомира
×
-
Код ЄДРПОУ:
22059212
-
Контактна особа:
Іваненко Ірина Олександрівна +380938902837 ivanenkoira41@gmail.com
-
Адреса:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Велика Бердичівська 52
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АГЕНТСТВО КОНСАЛТ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
42470109
-
Контактна особа:
Корхут Микола Валентинович 0674748290
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан С.П. Корольова, будинок 12, офіс 508
Класифікатор ДК 021:2015:
64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Номер договору:
041/24/ВТ/Ж
Дата підписання:
11.12.2023 00:00
Період дії договору:
11.12.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
6 000.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання інформації у вигляді усних консультацій з питань організації та проведення закупівлі – 6 годин
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
На карті
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг, а так само даних щодо процедури закупівлі, що містяться в електронній системі закупівель, та надання Замовнику інформації у вигляді складених на підставі таких даних проектів документів, а саме: - протокол/рішення про затвердження річного плану (або змін до річного плану закупівель); - протокол/рішення про організацію та проведення процедури закупівлі, затвердження тендерної документації
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
На карті
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі інформації про закупівлю, що підлягає оприлюдненню згідно Закону та з урахуванням Особливостей
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
На карті
Введення даних до електронної системи закупівель PROZORRO з використанням онлайн сервісу авторизованого електронного майданчика Замовника та у складі звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель (згідно предмету закупівлі, що передбачений згідно п. 1.1. цього Договору)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
На карті
Обробляння даних наданих Замовником згідно заявки на надання послуг та іншої інформації, направленої на адресу електронної пошти Виконавця, та складення на їх підставі проекту тендерної документації та проекту договору про закупівлю
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
На карті
Надання зразків протоколів/рішень щодо організації та проведення процедури закупівлі: - протокол/рішення про внесення змін до тендерної документації; - протокол/рішення про затвердження роз’яснення на звернення учасника закупівлі; - протокол/рішення про продовження строку на укладення договору про закупівлю
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, 52
На карті