• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Технічний нагляд по об'єкту " Капітальний ремонт спортивної зали, розташованої в приміщенні Синицького ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області за адресою: вул. Миру, 65, с. Синиця, Уманський р-н, Черкаська обл."

продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю

12 107.00 UAH без ПДВ
Номер: deaaf7dcacc244189558b901aaf0601f
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-12-002096-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ДІДЕНКО ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Опис: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору: 9-2023
Дата підписання: 05.12.2023 12:00
Період дії договору: 05.12.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 12 107.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд по об'єкту " Капітальний ремонт спортивної зали, розташованої в приміщенні Синицького ліцею Паланської сільської ради Уманського району Черкаської області за адресою: вул. Миру, 65, с. Синиця, Уманський р-н, Черкаська обл."
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 роботи
Період постачання 05.12.2023 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 439f75a470c04047a46105861f12d0bc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 12:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ дог. 9 2023.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 7bcff916e03d40f6bd552d1c26038f44
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 05.03.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано