• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Лікарська практика та супутні послуги( відшкодування витрат на забезпечення цілодобового чергування лікарів-консультантів код ДК 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги)

У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 3 626 грн. 98 коп. (Три тисячі шістсот двадцять шість гривень 98 копійок) та викласти у новій редакції п. 4.9. Договору: «4.9. Загальна ціна Договору становить: 14 375 грн. 18 коп. (Чотирнадцять тисяч триста сімдесят п’ять гривень 18 копійок) в т. ч. ПДВ 0%. Ціни встановлюються у національній валюті України.

14 375.18 UAH без ПДВ
Номер: 1babe072fab6490eabc5e8b5b3c49f82
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-11-018169-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послугиАналіз за цим CPV
Опис: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 3 626 грн. 98 коп. (Три тисячі шістсот двадцять шість гривень 98 копійок) та викласти у новій редакції п. 4.9. Договору: «4.9. Загальна ціна Договору становить: 14 375 грн. 18 коп. (Чотирнадцять тисяч триста сімдесят п’ять гривень 18 копійок) в т. ч. ПДВ 0%. Ціни встановлюються у національній валюті України.
Номер договору: 11
Дата підписання: 11.12.2023 16:23
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 14 375.18 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
відшкодування витрат на забезпечення цілодобового чергування лікарів-консультантів код ДК 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги)
Код ДК 021:2015: 85120000-6 Лікарська практика та супутні послуги
Кількість 12 місяць
Період постачання 01.01.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А На карті

Внесені зміни

    Номер: f30f2111196e48cfbdb53295c2f658c4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівель, сторони погодились зменшити суму Договору на 3 626 грн. 98 коп. (Три тисячі шістсот двадцять шість гривень 98 копійок) та викласти у новій редакції п. 4.9. Договору: «4.9. Загальна ціна Договору становить: 14 375 грн. 18 коп. (Чотирнадцять тисяч триста сімдесят п’ять гривень 18 копійок) в т. ч. ПДВ 0%. Ціни встановлюються у національній валюті України.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.01.2025 12:52
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 1 КНП Обласна дитяча клінічна лікарня о д...
p7s
sign.p7s