-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
«Програмно-апаратний комплекс у складі принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swift K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування, фотокомплект з планшетом для підпису, додаткове обладнання»
Постачальник зобов*язується поставити Товар, а Замовник - прийняти і оплатити його після підписання видаткової накладної
529 549.20
UAH з ПДВ
Номер:
cc4b815acd2d44a692f7413ad5e684cf
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-11-007438-a-b1
Замовник:
Гребінківська селищна рада
×
-
Код ЄДРПОУ:
04359152
-
Контактна особа:
Руденко Василь Миколайович 380974529265 gs_rada@ukr.net
-
Адреса:
08662, Україна, Київська область, смт Гребінки, проспект Науки, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ПОЛЛІ - СЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32912338
-
Контактна особа:
Салтан Володимир +380445612565 info@polly-service.com
-
Адреса:
02088, Україна, м. Київ, вул. Євгенія Харченка, 64
Класифікатор ДК 021:2015:
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)Аналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
«Програмно-апаратний комплекс у складі принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swift K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування, фотокомплект з планшетом для підпису, додаткове обладнання»: 529 549.20000 UAH з ПДВ
Опис:
Постачальник зобов*язується поставити Товар, а Замовник - прийняти і оплатити його після підписання видаткової накладної
Номер договору:
СР-Г-ПС-0712/1Н
Дата підписання:
11.12.2023 11:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
529 549.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 88 258.20 UAH)
Оплачено:
529 549.20 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 88 258.20 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Програмно-апаратний комплекс у складі принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swift K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування, фотокомплект з планшетом для підпису, додаткове обладнання»
Кількість
1 комплект
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f820d81ff2ec4e70b69c25d5ee5294d4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Керуючись умовами п. 9.2. Договору Сторони погодились:
1.1. викласти п.4.1. у наступній редакції:
«4.1 Перехід права власності на Товар до Замовника відбувається в момент фактичної передачі Товару та підписання Сторонами видаткової накладної. Датою поставки Товару Постачальником є фактична дата прийняття Товару Замовником за видатковою накладною.
Передача та приймання Товару здійснюється Сторонами згідно видаткової накладної та Акту приймання-передачі. Для оформлення видаткової накладної Замовник надає Постачальнику довіреність у порядку встановленому законодавством. Видаткова накладна підтверджує передачу Товару та є підставою для проведення остаточних розрахунків за отриманий Замовником Товар. Акт приймання-передачі є додатком до видаткової накладної та підтверджує передачу Товару за комплектністю. Акт приймання-передачі на є фінансовим документом.»
1.2. викласти п.4.3. у наступній редакції:
«4.3. Постачальник здійснює доставку Товару у пункт поставки, його навантаження-розвантаження власними силами і засобами, а також повинен врахувати, що вартість Товару включає монтаж Товару.
1.3. викласти п.4.5. у наступній редакції:
«4.5. У випадку поставки Постачальником Товару з порушенням вимог щодо якості, кількості, асортименту та/або комплектності, Сторонами складається та підписується Акт, в якому зазначаються вищезазначені порушення. Допоставка, заміна та/або доукомплектування Товару має бути здійснено Постачальником протягом 3 (три) робочих днів з дня складання зазначеного Акта.»
1.4. доповнити розділ 4 п. 4.6 – 4.15 наступним чином:
«4.6. У випадку поставки Постачальником Товару з порушенням вимог щодо якості, кількості, асортименту та/або комплектності, Сторонами складається та підписується Акт, в якому зазначаються вищезазначені порушення. Допоставка, заміна та/або доукомплектування Товару має бути здійснено Постачальником протягом 3 (три) робочих днів з дня складання зазначеного Акта.
4.7. У разі поставки Постачальником Товару нижчої якості, ніж вимагається, а також якщо Товар намоклий, забруднений, пошкоджений, з пошкодженою упаковкою, без маркування та етикеток, Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати Товару, а якщо Товар уже оплачений Замовником – вимагати повернення сплаченої суми.
4.8. Гарантійний строк експлуатації Обладнання становить 12 місяців з Дати поставки Товару.
4.9. У випадку виявлення впродовж гарантійного строку, вказаного у п. 4.6 цього Договору, Товару, який не відповідає вимогам Технічної специфікації на Товар (Додаток 1 до цього Договору) або технічним нормам підприємства-виробника цього Товару, Замовник має право пред’явити Продавцю претензію щодо якості Товару. У цьому випадку в претензії повинно бути вказано кількість неякісного Товару, опис виявленого дефекту Товару, невідповідність якості Товару, кількість Товару, яку Продавець повинен поставити на заміну неякісного (дефектного) Товару. Претензія направляється Замовнику Продавцю рекомендованим листом за його місцезнаходженням, вказаним у Розділі 13 цього Договору, чи передається уповноваженому представнику Продавця під підпис. Порядок передачі претензії Продавцю обирається Замовником самостійно.
4.10. На виконання заявленої претензії Продавець зобов’язується за власний рахунок протягом 20 (двадцяти) робочих днів від дати виставлення претензії замінити неякісний (дефектний) Товар.
4.11. Продавець має право впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати отримання претензії перевірити обґрунтованість претензії за місцезнаходженням Замовника. У випадку неприбуття у вказаний термін представника Продавця для перевірки обґрунтованості претензії, претензія буде вважатися підтвердженою Продавцем. У разі недопущення Замовником представника Продавця до всебічної перевірки необґрунтованості претензії, претензія вважається необґрунтованою.
4.12. Сторони погодилися, що на період гарантійного строку, Постачальник для Товару, у частині Товару, що стосується «Принтер для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування (далі - Принтер) визначає спеціальний регламент технічного обслуговування Принтеру (далі - Регламент). Умови Регламенту викладені у Додатку № 2 до цього Договору. Додаток № 2 є невід’ємною частиною цього Договору.
4.13. Постачальник на період гарантійного строку забезпечує надання консультацій щодо роботи Принтеру у режимі з 9:00 до 18:00 за телефоном +380 66 806 66 03.
4.14. Сторони погодилися, що на період гарантійного строку у частині Товару за виключенням Принтеру, що стосується «фотокомплект з планшетом для підпису, додаткове обладнання» (далі визначається як «робочої станції для знімання даних» або Обладнання станції) Замовник при виявленні недоліків у Обладнанні станції, якщо такі недоліки виникли не з вини Замовника, у випадку встановлення на Обладнання станції гарантійних строків експлуатації, має право на безкоштовне усунення недоліків, шляхом звернення в один з сервісних центрів виробника Обладнання станції, вказаних у гарантійних талонах. Усунення недоліків виробником Обладнання станції встановлюється у гарантійних талонах та здійснюється виробником Обладнання станції відповідно до законодавства України або сервісним центром виробника Обладнання станції у відповідності з законодавством України.
4.15. Сторони погодилися, що Постачальник у продовж 5 робочих днів після отримання Обладнання Замовником та підписання Акту приймання-передачі Обладнання, виконує встановлення та монтаж Обладнання станції на території Замовника за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Гребінки, вул. Київська, 91/2. Вартість встановлення та монтажу включена до вартості Обладнання станції. Умови встановлення та монтажу Обладнання станції визначені Додатком № 3 до цього Договору.»
1.5. доповнити Договір Додатком 2 та Додатком 3 наступного змісту:
«Додаток № 2
до Договору про закупівлю № СР-Г-ПС-0712/1Н від 11.12.2
Регламент технічного обслуговування
Принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування
Загальні положення
У цьому Регламенті технічного обслуговування Товару (далі - Регламент) встановлюється порядок та правила проведення регламентно-профілактичного та ремонтно-відновлювального обслуговування протягом гарантійного строку у частині Товару, що стосується «Принтер для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування (далі - Принтер).
У частині Товару за виключенням Принтеру, що стосується «фотокомплекту з планшетом для підпису, додаткове обладнання» (далі – Обладнання) Замовник при виявленні недоліків у Обладнанні, якщо такі недоліки виникли не з вини Замовника, у випадку встановлення на Обладнання гарантійних строків експлуатації, має право на безкоштовне усунення недоліків, шляхом звернення в один з сервісних центрів виробника Обладнання, вказаних у гарантійних талонах. Усунення недоліків виробником Обладнання встановлюється у гарантійних талонах та здійснюється виробником Обладнання відповідно до законодавства України або сервісним центром виробника Обладнання у відповідності з законодавством України.
Технічне обслуговування Принтеру проводиться з метою виявлення та попередження відмов у роботі Принтеру, підвищення надійності роботи та усунення факторів, що негативно впливають на його працездатність.
Цей Регламент розроблено відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги”, Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2002 № 506, Переліку обов'язкових етапів робіт під час проектування, впровадження та експлуатації засобів інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.1998 № 121 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 № 1191), а також вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів України у сфері захисту інформації та забезпечення конфіденційності цього Регламенту.
1. Гарантійний строк
1.1. Гарантійний строк на Принтер становить 12 (дванадцять) місяців з дати його передачі кінцевому споживачу, за умови його належного зберігання та експлуатації у відповідності до вимог виробника Принтеру і починає свій перебіг з дати підписання та/або затвердження відповідного акту приймання передачі (далі – гарантійний строк).
1.2. У період гарантійного строку на Принтер Продавець надає Технічне обслуговування. Технічне обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку надається Замовнику безоплатно.
2. Технічне обслуговування Принтеру протягом гарантійного строку є обов’язковим, і включає:
2.1. Введення Принтеру в експлуатацію, у тому числі та/або у разі необхідності із одночасним встановленням (інсталяцією) програмного забезпечення на робочих станціях в необхідній кількості примірників;
2.2. Проведення технічного інструктажу обслуговуючого персоналу Замовника здійснюється Продавцем або уповноваженими особами Продавця на території Замовника та/або у режимі онлайн при введенні Принтеру в експлуатацію, а також за результатами його профілактичного обслуговування та ремонту.
2.3. Регламентно-профілактичне обслуговування Принтеру, в тому числі:
2.3.1. діагностику технічного стану Принтеру;
2.3.2. вакуумну очистку зовнішніх та внутрішніх поверхонь;
2.3.3. змащення відповідних вузлів, механізмів;
2.3.4. калібрування транспортних модулів;
2.3.5. налаштування параметрів друку та роботи вузлів;
2.3.6. заміну запасних частин з обмеженим ресурсом;
2.3.7. контрольний друк.
При цьому, регламентно-профілактичне обслуговування Принтеру в період гарантійного строку проводиться :
- кожні 6 місяців за умови, друку Замовником протягом кварталу (три місяці) на одній одиниці Принтеру примірників карток формату ID-1 у кількості меншій, ніж 10 тисяч;
- кожні 3 місяці за умови, друку Замовником протягом кварталу (три місяці) на одній одиниці Принтеру примірників карток формату ID-1 у кількості більшій, ніж 10 тисяч.
2.4. Ремонтно-відновлювальне обслуговування Принтеру, в тому числі:
2.4.1. діагностика технічного стану Принтеру;
2.4.2. гарантійна заміна та/або ремонт запасних частин;
2.4.3. контрольний друк.
2.5. Консультаційна технічна підтримка надається уповноваженими особами Продавця за потребою засобами телефонного зв’язку за номером +380 66 806 66 03.
2.6. Регламентно-профілактичне обслуговування Принтеру в період гарантійного строку не вважається ремонтом і не може бути підставою для заміни Принтеру.
2.7. Гарантійний ремонт полягає в усуненні недоліків Принтеру для забезпечення використання Принтеру за призначенням протягом гарантійного строку експлуатації. Усунення недоліків здійснюється шляхом гарантійної заміни частин та функціональних блоків Принтеру, що вийшли з ладу, включаючи їх заміну, в продовж гарантійного строку і виконуються за рахунок Продавця та/або уповноважених ним осіб (пункт 2.4. цього Регламенту).
З огляду на те, що Принтер складається з трьох блоків, а саме: одного принтеру ретрансферного друку Swiftpro K60 та двох ламінаторів, на гарантійний ремонт можуть бути прийнятими лише той блок або окрема його частина, в яких виявлено недоліки.
3. Витратні матеріали для проведення технічного обслуговування Принтеру в продовж гарантійного строку забезпечуються Продавцем та/або уповноваженими ним особами за власний рахунок.
4. Місце проведення технічного обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку передбачених підпунктами 2.3.-2.7 та пункту 3 цього Регламенту, є авторизовані спеціалізовані сервісні центри Постачальника за адресами: м. Київ, вул. Євгена Харченка 64.
4.1. Переміщення Принтеру до Місця проведення технічного обслуговування, здійснюється Замовником самостійно (за власний рахунок) у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00.
5. Строки та порядок надання (виконання) технічного обслуговування впродовж гарантійного строку:
5.1. Технічне обслуговування Принтеру надаються Замовнику у повному обсязі, у порядку, на умовах та у строки, передбачених цим Регламентом.
5.2. Продавець відповідає за належну якість усіх наданих ним матеріалів і устаткування під час надання (виконання) технічного обслуговування Принтеру.
5.3. Загальний строк проведення ремонтно-відновлювального обслуговування Принтеру та гарантійного ремонту не може перевищувати 10 (десяти) робочих днів з дати початку ремонту Принтеру.
5.4. Продавець та/або уповноважені ним особи протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання Принтеру від кінцевого споживача здійснюють діагностування поломок та несправності у роботі Принтеру, за результатами яких направляють Замовнику Дефектний акт із зазначенням переліку деталей/вузлів/запчастин, що підлягають заміні, необхідних заходів із відновлення працездатності Принтеру, (Додаток 1 до цього Регламенту) впродовж гарантійного строку.
5.5. Факт здійснення з технічного обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку за цим Регламентом підтверджується Актом проведеного технічного обслуговування (Додаток № 2 до цього Регламенту), що оформлюється Продавцем за результатами діагностики, регламентно-профілактичного та ремонтно-відновлювального обслуговування, а також гарантійного ремонту Принтеру.
5.6. Акт проведеного технічного обслуговування надається Продавцем в момент повернення Принтеру Замовнику, який упродовж 1 (одного) робочого дня з дати отримання складеного належним чином Акту проведеного технічного обслуговування, приймає проведене Продавцем технічне обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку і у разі відсутності зауважень щодо обсягів, строків та якості проведеного технічного обслуговування підписує його зі своєї сторони та передає Продавцю або упродовж цього ж строку надає обґрунтовані зауваження до кількості та/або якості та/або строків проведеного технічного обслуговування Принтеру.
5.7. У разі наявності зауважень до проведеного Продавцем технічного обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку Продавець та Замовник протягом 1 (одного) робочого дня з дати отримання останнім Акту проведеного технічного обслуговування зобов’язуються письмово узгодити перелік зауважень, недоліків та/або доробок, які Продавець усуває протягом погодженого строку (терміну).
5.8. За результатами усунення всіх зауважень, недоліків та/або доробок Продавцем та Замовником складається та підписується відповідний акт про усунення недоліків.
5.9. Датою проведення Продавцем технічного обслуговування Принтеру у повному обсязі, що передбачені цим Регламентом, вважається дата підписання уповноваженими представниками Сторін Акту проведеного технічного обслуговування.
5.10. Гарантійний строк на замінені в процесі технічного обслуговування Принтеру запчастини, деталі, вузли тощо визначається заводом-виробником цих запчастин, деталей, вузлів і становить 12 місяців.
5.11. Продавець гарантує, що витратні матеріали, запчастини, деталі, які задіяні в гарантійному ремонті, або під час регламентно-профілактичного та ремонтно-відновлювального обслуговування Принтеру є оригінальними.
5.12. Замовник забезпечує відповідність приміщень, у яких розташовано Принтер, та забезпечує його експлуатацію згідно з технічною документацією (посібники з експлуатації Принтеру), яка передана йому разом із Принтером.
5.13. Порядок та обсяги технічного обслуговування Принтеру:
5.13.1. Замовник втрачає право на технічне обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку у випадках:
– здійснення технічного обслуговування передбаченого цим Регламентом третіми особами, а саме: не персоналом Продавця та/або уповноваженими ним особами, або в самостійно визначених Замовником спеціалізованих сервісних центрах;
– вмикання і експлуатації Принтеру, в межах параметрів, які не відповідають вимогам виробника, що зазначаються в посібнику з експлуатації на Принтер;
– порушення вимог інструкцій з експлуатації Принтеру кінцевим споживачем, що стало причиною виходу Принтеру з робочого режиму;
– порушення цілісності Принтеру чи його частин;
– порушення строків регламентно-профілактичного обслуговування Принтеру.
5.13.2. У цьому випадку технічне обслуговування Принтеру буде проводитись за рахунок Замовника, шляхом укладення Сторонами відповідного договору.
5.14. Продавець у порядку та у спосіб визначений законодавчими та іншими нормативно-правовими актами України має право залучати до виконання своїх зобов’язань за цим Регламентом третіх осіб (далі – уповноважені особи особи), залишаючись при цьому відповідальним в повному обсязі перед кінцевим споживачем за порушення умов цього Регламенту.
5.14.1. Продавець несе відповідальність за дотримання уповноваженими ним особами правил пожежної безпеки, охорони праці, санітарії, вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів України у сфері захисту інформації та забезпечення конфіденційності цього Регламенту.
5.14.2. Замовник і уповноважені особи не маю права пред'являти один до одного претензії, пов'язані з порушенням ними та/або Продавцем умов цього Регламенту.
5.14.3. Уповноважені особи повинні відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, передбаченим законодавчими та іншими нормативно-правовими актами України та цим Регламентом для проведення технічного обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку, передбачених цим Регламентом, а також мати, а у випадку відсутності одержати до початку проведення технічного обслуговування Принтеру встановлені законодавством України дозволи, допуски, ліцензії та інші дозвільні документи, необхідність наявності яких зумовлюється належним виконанням положень цього Регламенту Продавцем.
5.15. Усі спори, що виникають з цього Регламенту або пов'язані із ним вирішуються шляхом переговорів між Продавцем та Замовником.
5.15.1. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до законодавства України.
6. Додатками до Регламенту є:
- ФОРМА ДЕФЕКТНОГО АКТУ (Додаток 1 до Регламенту);
- ФОРМА АКТУ ПРОВЕДЕНОГО ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (Додаток 2 до Регламенту).
Додаток 1 до Регламенту технічного обслуговування принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування (гарантійні зобов’язання виробника)
ФОРМА ДЕФЕКТНОГО АКТУ
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
__________ (далі за текстом – Замовник) в особі __________, який діє на підставі __________, з однієї сторони, та
__________ (далі за текстом − Продавець) в особі ________________, який діє на підставі _________________, з іншої сторони, далі разом за текстом – Сторони, а кожна окремо – Сторона, на підставі пункту 5 Регламенту технічного обслуговування принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування (гарантійні зобов’язання виробника) (далі – Регламент) склали цей Дефектний акт про таке:
Кінцевий споживач передав, а Виконавець прийняв для здійснення діагностування поломок та несправності у роботі наступного Принтеру*:
№ з/п Найменування Принтеру (модель, заводський номер) Одиниця
виміру Кіл-ть
Найменування недоліків, заявлених кінцевим споживачем ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Виконавцем відповідно до підпункту 5.4. пункту 5 Регламенту проведено діагностику переданого Замовником Принтеру та виявлено наступні поломки/несправності/дефекти:
Серійний номер Принтеру
Виявлена поломка/несправність/ дефект Необхідні заходи та запчастини
для відновлення працездатності Принтеру
Діагностика та профілактика Принтеру
Необхідна заміна деталей/вузлів/запчастин:
Найменування Артикул Кіл-ть
*Сторони погоджуються, що всі ризики випадкового пошкодження чи знищення Принтеру, яке передано за цим Дефектним актом переходять до Продавця з дати його підписання Сторонами або їх уповноваженими представниками.
Висновок Виконавця про заявлені кінцевим споживачем недоліки ___________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Додаток 2 до Регламенту технічного обслуговування Принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування (гарантійні зобов’язання виробника)
ФОРМА АКТУ ПРОВЕДЕНОГО ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
АКТ
проведеного технічного обслуговування
м. Київ
«____» _______________ 2023 р.
Ми, що підписалися нижче, представник Замовника ___________ в особі ________________, який діє на підставі _________________, з однієї сторони, та
Представник Продавця __________ в особі ________________, який діє на підставі _________________, з іншої сторони, далі разом за текстом – Сторони, а кожна окремо – Сторона, на підставі підпункту 5.5. пункту 5 Регламенту технічного обслуговування Принтеру для двостороннього ретрансферного друку Swiftpro K60 з безконтактним енкодером та подвійним модулем ламінування (гарантійні зобов’язання виробника) (далі – Регламент) склали цей Акт проведеного технічного обслуговування (далі - Акт) про таке:
1. Продавець передав, а Замовник прийняв послуги з технічного обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку за результатами _____________________________________________________________________ діагностики / регламентно-профілактичного обслуговування / ремонтно-відновлювального обслуговування / гарантійного ремонту Принтеру (необхідне зазначити або підкреслити):
№ з/п Вид послуги Найменування обладнання Модель Заводський номер Кількість Одиниця виміру (шт)
Висновок Виконавця щодо відновлення роботи Принтеру _________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Підписанням цього Акту Сторони підтверджують:
2.1. Факт повернення Принтеру кінцевому споживачу у належному та робочому стані;
2.2. Відсутність будь-яких претензій та/або зауважень зі сторони кінцевого споживача щодо обсягів, строків та якості проведеного Продавцем технічного обслуговування Принтеру впродовж гарантійного строку за результатами___________________________________________________________ ______________________________________________________________________. діагностики / регламентно-профілактичного обслуговування / ремонтно-відновлювального обслуговування / гарантійного ремонту Принтеру (необхідне зазначити або підкреслити)
3. Цей Акт складено у двох аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін.
Додаток № 3
до Договору про закупівлю № СР-Г-ПС-0712/1Н від 11.12.2
УМОВИ ВСТАНОВЛЕННЯ ТА МОНТАЖУ
Загальні положення
У цих умовах встановлення та монтажу (далі - Умови) Сторони погоджуються з регламентом та рекомендаціями щодо порядку та організації проведення встановлення та монтажу Обладнання і загальними рекомендаціями до приміщення та його упорядкування.
Умови базуються на вимогах законодавчих та інших нормативно-правових актів України у сфері охорони праці, рекомендацій щодо експлуатації Обладнання та з урахуванням умов Договору.
1. Встановлення та монтаж
1.1. Продавець здійснює встановлення та монтаж (далі Роботи) за адресою вказаною у п. 4.13 за фактом прибуття Товару за вказаною адресою.
1.2. Замовник та Продавець узгоджують між собою дату та час проведення Робіт.
1.3. Замовник гарантує готовність приміщення за адресою вказаною у п. 4.13 до проведення Робіт.
1.4. За умови, якщо узгоджений Замовником та Продавцем дату та час проведення Робіт при прибутті представника Продавця для виконання Робіт виявиться, що приміщення не готове, або представники Замовника відсутні на місці монтажу або не забезпечений доступ представнику Продавця до місця монтажу, Продавець не виконує Роботи. У такому разі Замовник і Продавець можуть встановити нову дату та час виконання Робіт. При цьому, Замовник погоджується оплатити повторний виїзд представників Продавця для виконання Робіт у розмірі 4% від вартості Товару.
2. Загальні рекомендації до приміщення та його упорядкування
2.1. Площа приміщення - не менше 6,0 м² на 1 робоче місце, приміщення вентильоване, за можливості, кондиціоноване. Робоча температура: 18ºС - 27ºС. Відносна вологість: від 40% до 80% при t = 25 ° С, без конденсату.
2.2. У приміщенні не рекомендується укладати ворсові покриття, уникати пакувальних і інших робіт, пов'язаних з папером і іншим пилом. Поверхня підлоги в приміщенні повинна бути рівною, суцільною (без рухомих частин), твердою, мати антистатичні властивості і бути пристосованою до частих вологих прибирань.
2.3. При плануванні в приміщенні систем пожежогасіння слід запобігти можливості пошкодження Товару активною речовиною. Рекомендується використовувати тільки системи на базі CO2.
2.4. Робоче місце - розташування на відстані не менше ніж 1 м від стіни з вікном, і 1,4 м від звичайної стіни.
2.5. Розташування компонентів Обладнання - відстань достатня для встановлення, підключення, експлуатації. Рекомендований технологічний зазор для обслуговування: приблизно 1м від Обладнання до найближчих стін приміщення.
2.6. Упорядкування приміщення – робочий стіл працівника не менше 1 метра довжиною з міцною стільницею для витримування ваги Обладнання, стілець для працівника, стілець для відвідувача, стіл або тумба для Принтеру, тумба для зберігання дрібних предметів, освітлення LED лампами з температурою кольору на більше 4500К, не менше двох розеток з підведеним електроживленням (220В 15А 50Гц).»
1.6. викласти п. 7.3. наступним чином:
«7.3. У разі затримки поставки Товару або поставки не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ від суми непоставленого Товару за кожний день затримки.»
1.7. викласти п. 7.3. наступним чином:
«7.4. Замовник має право розірвати Договір достроково у разі порушення Постачальником договірних зобов'язань (у разі поставки неякісної продукції, недотримання термінів постачання, ненадання сертифікатів якості продукції) з обов'язковим попередженням за 5 календарних днів та проводить остаточні розрахунки за фактично поставлений Товар протягом 10 робочих днів з дня розірвання Договору.»
Номер додаткової угоди:
№ 1
Дата внесення змін до договору:
11.12.2023 11:55
Статус:
Опубліковано