-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Договір укладений під час дії воєнного стану в Україні, визначений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 ‟Про введення воєнного стану в Україні” та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 п.11 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг.
2 477.74
UAH з ПДВ
Номер:
771cb7d66c15473b85fa808fc3698a8b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-11-001037-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02003600
-
Контактна особа:
Утєнков Андрій 380663617611,380577773755 usao@email.ua
-
Адреса:
61093, Україна, Харківська область, Харків, вул. Озерянська, 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НОВАТОРБУД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32673903
-
Контактна особа:
Петік А.М +0577124589 novator@ukr.net
-
Адреса:
61030, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ БІОЛОГІЧНА, будинок 4-Б
Класифікатор ДК 021:2015:
42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристроїАналіз за цим CPV
Опис:
Договір укладений під час дії воєнного стану в Україні, визначений Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 ‟Про введення воєнного стану в Україні” та на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 п.11 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а також у зв’язку з наявною потребою в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Номер договору:
ТБ-А-28/10
Дата підписання:
11.12.2023 09:00
Період дії договору:
11.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
2 477.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 412.96 UAH)
Оплачено:
2 477.74 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 412.96 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Кран для підключення приладів 1/2 *1/2; Кран кульовий з метеликом 1/2" ВЗ; Кран для поливу 1/2" V&G Optima червона ручка 24 шт.
Кількість
12 штуки
Період постачання
11.12.2023 - 31.12.2023