• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів, папіру, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари

46 171.68 UAH з ПДВ
Номер: bf3c365e859d47f88dccf41b887651a5
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-08-018841-a-b1
Замовник: Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 91-12/23
Дата підписання: 08.12.2023 16:40
Період дії договору: 08.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 46 171.68 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 695.28 UAH)
Оплачено: 46 171.68 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 695.28 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів, папіру, згідно ДК 021:2015 код 30192700-8 Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 698 штуки
Період постачання 08.12.2023 - 20.12.2023
Місце постачання 55001, Україна, Миколаївська область, м.Южноукраїнськ, вул. Європейська, 23 На карті