-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Реконструкція котельні Пнівського ліцею Пасічнянської сільської ради, за адресою: с. Пнів, вул. УСС, 90
206 878.79
UAH без ПДВ
Номер:
9794d63f71174a3daff8f3a6a2c8949e
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-07-010536-a-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44067043
-
Контактна особа:
Заяц Ірина Тарасівна 380988963560 mela780@gmail.com
-
Адреса:
78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, вул.Галечко С., будинок 127
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Задемленюк В.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2578205970
-
Контактна особа:
Задемленюк В.В. 380501946820
-
Адреса:
78203, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Січових Стрільців, 33/33
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
КП01-12/23
Дата підписання:
07.12.2023 00:00
Період дії договору:
07.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
206 878.79 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція котельні Пнівського ліцею Пасічнянської сільської ради, за адресою: с. Пнів, вул. УСС, 90
Кількість
1 роботи
Період постачання
07.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання
78432, Україна, Івано-Франківська область, с. Пасічна, вул.Галечко С., будинок 127
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
62ccb56a194c4bf2b62a877db2370fad
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
"Сторони",а кожен окремо – Сторона, уклали цю Додаткову угоду (далі – Додаткова угода) до Договору № КП01-12/23 від 07.12.2023р. (далі – Договір) про нижченаведене:
1. У зв'язку із зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника «Підрядник » та «Замовник» дійшли згоди внести зміни до Договору № КП01-12/23 від 07.12.2023р.
2. Внести зміни в п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції:
«Загальна вартість надання послуг на здійснення технічного нагляду за даним Договором становить 206 878,79 грн. 00 коп. (двісті шість тисяч вісімсот сімдесят вісім гривень 79 копійок).
3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано