• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень стерилізаційної, в КНП Вінницької обласної Ради «Клінічний Центр інфекційних хвороб», за адресою: 23222, Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Березина, вул. Каштанова, 5» (коригування) (додаткові роботи)

1 254 587.21 UAH з ПДВ
Номер: b97dcba42816434f9a31175a14fa9222
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-07-007752-a-c1
Замовник: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ ІНЖИНІРИНГ"
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Б.В.В.-БУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонтАналіз за цим CPV
Номер договору: 55-23
Дата підписання: 05.12.2023 11:57
Період дії договору: 05.12.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 254 587.21 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 209 097.87 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Капітальний ремонт приміщень стерилізаційної, в КНП Вінницької обласної Ради «Клінічний Центр інфекційних хвороб», за адресою: 23222, Вінницька обл., Вінницький р-н, с. Березина, вул. Каштанова, 5» (коригування) (додаткові роботи)
Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 23228, Україна, Вінницька область, с. Березина, Каштанова, 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: ee66f53148f44365bda99dfe61587fe2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з технічною помилкою при зазначенні вартості вмонтованого обладнання, необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 55-23 від «05» грудня 2023 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 1 254 587,21 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят сім грн. 21 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та вмонтоване обладнання на суму 25 018,73 грн (двадцять п’ять тисяч вісімнадцять грн 73 коп) з урахуванням ПДВ». 2. Сторони погодились погодились викласти Додаток № 1 у новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2023 15:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду1 (3).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b247277dfd424131b246e48a908a2b29
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 55-23 від «05» грудня 2023 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 1 254 587,21 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят сім грн. 21 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та вмонтоване обладнання на суму 25 018,73 грн (двадцять п’ять тисяч вісімнадцять грн 73 коп) з урахуванням ПДВ». Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2023 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає: 1 105 826,63 грн (один мільйон сто п’ять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 63 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. Очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на 2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складатиме 148 760,58 грн (сто сорок вісім тисяч сімсот шістдесяті грн 58 коп) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 25 018,73 грн (двадцять п’ять тисяч вісімнадцять грн 73 коп) з урахуванням ПДВ». 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2024 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору».
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2023 14:25
    Статус:
    Опубліковано
pdf
img20231227_14252866.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 978fae6f5ced4d0d8e3af86dd23e7406
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з необхідністю повного та належного виконання зобов’язань за Підрядним договором, сторони погодились викласти п. 3.1. розділу 3 «Ціна договору» Підрядного договору № 55-23 від «05» грудня 2023 року у наступній редакції: «Договірна ціна будівельно-монтажних робіт згідно державної процедури закупівлі становить 1 254 587,21 грн. (один мільйон двісті п’ятдесят чотири тисячі п’ятсот вісімдесят сім грн. 21 коп.) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн. та вмонтоване обладнання на суму 25 018,73 грн (двадцять п’ять тисяч вісімнадцять грн 73 коп) з урахуванням ПДВ». У 2023 році оплата виконаних робіт за рахунок коштів місцевого бюджету складала: 1 105 826,63 грн (один мільйон сто п’ять тисяч вісімсот двадцять шість грн. 63 коп.), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн. Фінансування будівельно-монтажних робіт на 2024 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складає 13 240,44 грн (тринадцять тисяч двісті сорок грн 44 коп), з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн, та вмонтоване обладнання на суму 0,00 грн Очікуваний обсяг фінансування будівельно-монтажних робіт на 2025 рік за рахунок коштів місцевого бюджету складатиме 135 520,14 грн (сто тридцять п’ять тисяч п’ятсот двадцять грн 14 коп) з урахуванням ПДВ, в тому числі не монтоване обладнання на суму 0,00 грн., та вмонтоване обладнання на суму 25 018,73 грн (двадцять п’ять тисяч вісімнадцять грн 73 коп) з урахуванням ПДВ». 2. Продовжити строк виконання робіт та у зв’язку з цим викласти п. 5.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Початком виконання робіт вважається день підписання Договору. Терміном фактичного закінчення виконання робіт вважається дата підписання акту виконаних робіт згідно проекту та додаткових робіт в разі їх виникнення. Строк виконання робіт складає 31.12.2025 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань». 3. Продовжити строк дії Підрядного договору та у зв’язку з цим викласти п. 20.1 Підрядного договору в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2025 року, але до повного виконання Сторонами взятих зобов’язань. Строком Договору є час, протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обов′язки відповідно до Договору».
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 29.07.2024 09:43
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 3 доп.pdf
p7s
sign.p7s