• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір A4, скріпки круглі, скріпки рельєфні, коеверти, файл А4, стрічка-скотч, блок паперу для нотаток)

5 332.61 UAH без ПДВ
Номер: 745bcd3b4f1f4d76b72a59a0365687e3
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-07-001938-a-b1
Замовник: Фінансове управління Кролевецької міської ради
Постачальник: ФОП Кубишко Оксана Миколаївна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 24
Дата підписання: 06.12.2023 00:00
Період дії договору: 06.12.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 5 332.61 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код за ДК 021:2015 – 30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне" (Папір A4, скріпки круглі, скріпки рельєфні, коеверти, файл А4, стрічка-скотч, блок паперу для нотаток)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 162 штуки
Період постачання 06.12.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиця Ярмаркова, 25 На карті