-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
412 850.00
UAH без ПДВ
Номер:
120d63aa75494212a7107a1ec15e0490
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-06-011113-a-a1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 15 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20558848
-
Контактна особа:
Наталя Паштетник +380509570615 pashtetnuk77@ukr.net https://school1508.webnode.com.ua/
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 207
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ЯКОВИШИН СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА
×
-
Код ЄДРПОУ:
2609603067
-
Адреса:
77462, Україна, Івано-Франківська область, Тисменицький р-н село Братківці ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА будинок 88
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
3
Дата підписання:
06.12.2023 13:58
Період дії договору:
06.12.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
412 850.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Незалежності 207
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
68aa50943a554906b2f1ec03f8101283
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 13:02
Статус:
Опубліковано