• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з заміни вхідних дверей та замків квартир комунальної власності Краматорської територіальної громади, а саме : дверей у кількості 7 (семи) одиниць, та замків у кількості 7(семи) одиниць. (ДК 021:2015 код 45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій.)

зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника

17 239.37 UAH з ПДВ
Номер: 0f1b4cd2ca9c4bac889048e5271418c1
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-05-013322-a-b1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІЛЬНИЦЯ ПО РЕМОНТУ, УТРИМАННЮ АВТОШЛЯХІВ ТА СПОРУДЖЕНЬ НА НИХ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору: 138
Дата підписання: 05.12.2023 14:51
Період дії договору: 05.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 17 239.37 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 873.23 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з заміни вхідних дверей та замків квартир комунальної власності Краматорської територіальної громади, а саме : дверей у кількості 7 (семи) одиниць, та замків у кількості 7(семи) одиниць. (ДК 021:2015 код 45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій.)
Код ДК 021:2015: 45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій
Кількість 1 послуга
Період постачання до 15.12.2023
Місце постачання 84300, Україна, Донецька область, Краматорськ На карті

Внесені зміни

    Номер: b56180d390924ae7ac69558b5a436607
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2023 11:16
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Дод.уг. 2 дог 138 (двері та замки).pdf
p7s
sign.p7s