• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Обслуговування організаційної техніки: заправка та відновлення картриджів

890.00 UAH без ПДВ
Номер: 2e2fb6f185c249088e03308bddc3578d
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-04-019608-a-a1
Замовник: Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Обслуговування організаційної техніки: заправка картриджів: 115.00000 UAH без ПДВ
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів: 165.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 04/12
Дата підписання: 04.12.2023 00:00
Період дії договору: 04.12.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 890.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обслуговування організаційної техніки: заправка картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 2 штуки
Період постачання до 04.12.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 4 штуки
Період постачання до 04.12.2023
Місце постачання 10020, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108 На карті