-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Обслуговування організаційної техніки: заправка та відновлення картриджів
890.00
UAH без ПДВ
Номер:
2e2fb6f185c249088e03308bddc3578d
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-04-019608-a-a1
Замовник:
Департамент бюджету та фінансів Житомирської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02313430
-
Контактна особа:
Литвин Світлана Дмитрівна +380412481225 budget@zt-rada.gov.ua
-
Адреса:
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, Корольова, 4/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Смаль Світлана Василівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3233415087
-
Контактна особа:
Смаль Світлана 0674113433
-
Адреса:
10020, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Малікова, 8, кв. 108
Класифікатор ДК 021:2015:
50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Обслуговування організаційної техніки: заправка картриджів: 115.00000 UAH без ПДВ
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів: 165.00000 UAH без ПДВ
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів: 165.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
04/12
Дата підписання:
04.12.2023 00:00
Період дії договору:
04.12.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору:
890.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Обслуговування організаційної техніки: заправка картриджів
Кількість
2 штуки
Період постачання
до 04.12.2023
Обслуговування організаційної техніки: відновлення картриджів
Кількість
4 штуки
Період постачання
до 04.12.2023