• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

71247000-1 Нагляд за будівельними роботами

29 760.00 UAH з ПДВ
Номер: cb3eb4280a924c42aac3b0eac9b9ca97
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-04-000637-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ЛИЧКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 12-П
Дата підписання: 01.12.2023 08:53
Період дії договору: 01.12.2023 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 29 760.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 960.00 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Авторський нагляд по об’єкту:«Капітальний ремонт даху та системи опалення будівлі (заходи з енергозбереження) Приорільської гімназії – філії Личківського ліцею, Личківської сільської ради, Дніпропетровської області, за адресою: вул. Шкільна, 2-С, с. Приорільське, Новомосковського району, Дніпропетровської області» (КОРИГУВАННЯ 2023)
Код ДК 021:2015: 71247000-1 Нагляд за будівельними роботами
Кількість 1 робота
Період постачання до 31.12.2025
Місце постачання 51140, Україна, Дніпропетровська область, Личкове, Заклади освіти Личківської ТГ На карті

Внесені зміни

    Номер: b63bea146a2b4f568aff00d4da2b0d41
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 16:42
    Статус:
    Опубліковано