-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Принтер, Багатофункціональний пристрій (закупівля здійснюється з урахуванням підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відмінено відкриті торги (ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2023-11-07-006986-a та ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-11-07-006986-a додаються) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Особливостями. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)
185 298.00
UAH з ПДВ
Номер:
2e9aea60a6364695b63c3df7ca71b348
Ідентифікатор договору:
UA-2023-12-01-015055-a-c1
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744
×
-
Код ЄДРПОУ:
08088626
-
Контактна особа:
Інна МЛАВЕЦЬ +380674988940 imlavets@ukr.net
-
Адреса:
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222
-
Категорія:
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40098570
-
Контактна особа:
+38063877856
-
Адреса:
21001, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4
Класифікатор ДК 021:2015:
30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
№ 220
Дата підписання:
01.12.2023 16:00
Період дії договору:
01.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
185 298.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 883.00 UAH)
Оплачено:
185 298.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 30 883.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Принтер
Кількість
26 штуки
Період постачання
до 20.12.2023
Багатофункціональний пристрій
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 20.12.2023