-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Електрична енергія
2 457 617.76
UAH з ПДВ
Номер:
f299e91b09c44e55ad0df6abce434d63
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-23-007531-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Олевська центральна лікарня" Олевської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991872
-
Контактна особа:
Єпифанович Ганна Володимирівна 380413521256 cloleprozorro@gmail.com
-
Адреса:
11001, Україна, Житомирська область, Олевськ, провул. Промисловий, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42095943
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
09310000-5 Електрична енергіяАналіз за цим CPV
Номер договору:
2-Т
Дата підписання:
08.12.2023 11:00
Період дії договору:
01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
2 457 617.76 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 409 602.96 UAH)
Оплачено:
2 131 541.94 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 355 256.99 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Електрична енергія
Кількість
267994.95942 Кіловат-година
Період постачання
01.01.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку "на добу наперед", що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Постанова)
Номер:
09231331cf834c42bd32cb5f6ae94981
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв’язку зі зміною з 01.01..2024 р. регульованих складових тарифу на електричну енергію, зокрема тарифу передачі електричної енергії, затвердженого відповідно до Постанови НКРЕКП №2322 від 09.12.2023 р., сторони дійшли згоди про внесення змін у Договір.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
22.01.2024 10:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер:
21f2a582700d4d9491cb6cd21dc0822b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв'язку із коливанням та зміною цін за одиницю товару на ринку, що підтверджується даними, сторони дійшли згоди про внесення змін до договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
19.07.2024 08:20
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b5e9ee0155874a2b8f14f5ae9b82ed6a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
за взаємною згодою Сторін уклали цю Додаткову угоду №3 до договору про закупівлю (постачання) електричної енергії №2-Т від 08.12.2023 року про наступне:
1. Пункт 5.1. Розділу 5. Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії Договору викласти в наступній редакції:
«5.1. Ціна цього Договору становить 2 457 617,76 грн. (Два мільйони чотириста п’ятдесят сім тисяч шістсот сімнадцять гривень 76 копійок) в т.ч. з ПДВ 409 602, 96 грн. (Чотириста дев’ять тисяч шістсот дві гривні 96 копійок), в тому числі:
кошти місцевого бюджету – 2 077 617,76 грн. (Два мільйони сімдесят сім тисяч шістсот сімнадцять гривень 76 копійок), в т.ч. ПДВ – 346 269,63 грн. (Триста сорок шість тисяч двісті шістдесят дев’ять гривень 63 копійки);
кошти орендарів - 380 000,00 грн. (Триста вісімдесят тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ – 63 333,33 грн. (Шістдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки).
Бюджетні зобов’язання по цьому договору виникають в межах кошторисних призначень (бюджетних асигнувань) на 2024 рік по загальному фонду.
Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк 20 (двадцять) календарних днів з моменту отримання рахунку Споживачем».
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
18.11.2024 10:00
Статус:
Опубліковано