• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги по технічному обслуговуванню і ремонту офісної техніки; 503100000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, закупівля здійснюється за рахунок додатково виділених коштів з селищного бюджету відповідно до рішення 40 сесії VIIІ скликання від 17.11.2023 року № 1997-40/23

25 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 0eb3dccdbc264702abb75715b07b66e0
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-30-003915-a-a1
Замовник: Глибоцька селищна рада
Постачальник: Фізична особа-підприємець Соколов Віталій Анатолійович
Класифікатор ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної технікиАналіз за цим CPV
Номер договору: 240
Дата підписання: 30.11.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 25 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 25 000.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з залишком невикористаних коштів по договору № 240 від 30.11.2023 року по наданню послуг з технічного обслуговування офісної техніки, сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору на 15000 грн., де загальна вартість послуг становитиме 25000 грн. За спільною згодою сторін було вирішено припинити дію договору (достроково розірвати) з 08.12.2023 року, шляхом укладання додаткової угоди.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга по технічному обслуговуванню і ремонту офісної техніки
Код ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 60400, Україна, Чернівецька область, cмт.Глибока, вул.Шевченка,1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 601afe776d3a4bada1b92ac0463f39a9
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з залишком невикористаних коштів по договору № 240 від 30.11.2023 року по наданню послуг з технічного обслуговування офісної техніки, сторони дійшли згоди зменшити загальну вартість договору на 15000 грн., де загальна вартість послуг становитиме 25000 грн. За спільною згодою сторін було вирішено припинити дію договору (достроково розірвати) з 08.12.2023 року, шляхом укладання додаткової угоди.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано