• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград. Коригування

13 562 212.15 UAH з ПДВ
Номер: 2608163f9bb146d6b03e8bcec8e66c91
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-15-013778-a-a1
Замовник: Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради
Постачальник: ПП "ХЕРСОН-ІНТЕРБУД"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 330
Дата підписання: 19.12.2023 15:19
Період дії договору: 19.12.2023 00:00 - 16.02.2024 00:00
Сума договору: 13 562 212.15 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 260 368.69 UAH)
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін, згідно зі ст. 188 Господарського кодексу України, ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до п.п. 17.2 Розділу 17 Договору № 330 від 19.12.2023 р., сторони вирішили розірвати Договір № 330 від 19.12.2023 р. від 16.02.2024 р."

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Реконструкція трубопроводу водопостачання вул. Озерна в м. Павлоград. Коригування
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Озерна На карті

Внесені зміни

    Номер: 827fff9dd0274a549381e5a29172d085
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: "Відповідно до п.п. 4 п. 19 Постанови №1178 - «4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;» - затримка фінансування витрат замовника. Викласти в новій редакції додаток до договору: додаток №1 – Договірна ціна, додаток №2 – Календарний графік виконання робіт, додаток №3 – План фінансування робіт."
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 12:09
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №1 від 29.12.2023 (вул. Озерна).pdf
p7s
sign.p7s