• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Розробка програми "Особливості комунікативних впливів. Брендинг у діяльності підприємства" та проведення тренінгу і воркшопу щодо особливостей комунікативних впливів та брендингу у діяльності підприємства за цивільно-правовою угодою

10 655.00 UAH без ПДВ
Номер: 7b62a5fc82f442f3b6fe1e194cebd49c
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-28-015281-a-a1
Замовник: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Постачальник: Башманівський Валерій Іванович
Класифікатор ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засобиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Розробка програми "Особливості комунікативних впливів. Брендинг у діяльності підприємства" та проведення тренінгу і воркшопу щодо особливостей комунікативних впливів та брендингу у діяльності підприємства: 10 655.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: Цивільно-правова угода №23
Дата підписання: 27.11.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 10 655.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Розробка програми "Особливості комунікативних впливів. Брендинг у діяльності підприємства" та проведення тренінгу і воркшопу щодо особливостей комунікативних впливів та брендингу у діяльності підприємства
Код ДК 021:2015: 80520000-5 Навчальні засоби
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 На карті