-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання робіт зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ (ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ) СХОВИЩА ОБЛІКОВИЙ №113846 КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЩЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.Ю.КОНДРАТЮКА,8» (коригування) (код ДК 021:2015 -71520000-9- Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
186 621.40
UAH з ПДВ
Номер:
b5ee31e9febc4eb1885a5f30f02a3e35
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-28-000989-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
×
-
Код ЄДРПОУ:
05497146
-
Контактна особа:
Альциванович Олена 380935695642 KMKL8.05497146@GMAIL.COM
-
Адреса:
04159, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА, будинок 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "ІНЖ-ЦЕНТР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44916152
-
Адреса:
02100, Україна, Київська область, Київ, вул.Бажова, 13/9, оф.5
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
13/3130
Дата підписання:
27.11.2023 00:00
Період дії договору:
27.11.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
186 621.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 103.57 UAH)
Оплачено:
186 621.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 31 103.57 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ЗАХИСНОЇ СПОРУДИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ (ЦИВІЛЬНОЇ ОБОРОНИ) СХОВИЩА ОБЛІКОВИЙ №113846 КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЩЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №8" ЗА АДРЕСОЮ ВУЛ.Ю.КОНДРАТЮКА,8» (коригування) (код ДК 021:2015 -71520000-9- Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
67881901ccf94ed5aa3d300f2b682787
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини лист№56 від 28.12.2023)
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано