• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Інформаційні послуги щодо організації та проведення процедури закупівлі (відкритих торгів).

10 000.00 UAH без ПДВ
Номер: b9968dd3c16446d6bbad60ff251c5e28
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-24-013979-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕКОЛОГІЇ ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТСТВО"Е-КОНСАЛТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку та передачі данихАналіз за цим CPV
Номер договору: №4344/ВТ/Е
Дата підписання: 24.11.2023 15:29
Період дії договору: 24.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 10 000.00 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Інформаційні послуги щодо організації та проведення процедури закупівлі (відкритих торгів) по об'єкту "Капітальний ремонт частини тротуару на вул. Гетьмана Сагайдачного від буд. №108 до буд. №200 в м. Звягель Житомирської області".
Код ДК 021:2015: 64216210-8 Додаткові інформаційні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11700, Україна, Житомирська область, місто Звягель, вулиця Шевченка, будинок №16 На карті