-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Виконання робіт щодо здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)
4 672 144.00
UAH з ПДВ
Номер:
a46e6faf255c47dc9691248d67987e77
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-24-012605-a-b1
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02772037
-
Контактна особа:
Анжела Булавіна +30675501033 zakupku.kst@gmail.com http://kst.in.ua/
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41780588
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
23/11-2023АН
Дата підписання:
23.11.2023 14:52
Період дії договору:
23.11.2023 00:00 - 07.11.2025 00:00
Сума договору:
4 672 144.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 778 690.67 UAH)
Оплачено:
4 672 144.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 778 690.67 UAH)
Причини розірвання договору:
за згодою сторін
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Виконання робіт щодо здійснення авторського нагляду під час будівництва об’єкта "Реконструкція та технічнем переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області" (Коригування)
Кількість
1 робота
Період постачання
до 07.11.2025
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
1fff522e077b4f55b4adff053c485a28
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «26» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися внести зміни до п.2.6 Договору та викласти його наступним чином:
«2.6. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становлять 224 992 (Двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 37 498 (Тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто вісім) гривень 67 копійок;
– у 2024 – 2025 роках сума бюджетних зобов’язань становитиме 6 005 720 (Шість мільйонів п’ять тисяч сімсот двадцять) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 1 000 953 (Один мільйон дев’ятсот п’ятдесят три) гривні 33 копійки, після затвердження Бюджету міста Києва на відповідний бюджетний рік.»
2. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися доповнити Розділ 11 Договору п.11.1.4 в наступній редакції:
«11.1.4. Додаток №4 – План фінансування робіт»
3. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 12 Договору
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
26.12.2023 13:26
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
57b8d911d5694b5caba8f84f4218795b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У зв’язку із кадровими змінами у Товаристві з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН» відповідно до Рішення єдиного Учасника №29/01-1 від 30.01.2024 р. та наказу (розпорядження) про переведення на іншу роботу №08/к/тр від 30.01.2024 р. Сторони дійшли згоди викласти Преамбулу Договору в новій редакції:
«Приватне акціонерне товариство «Київспецтранс», в особі Голови Правління Грущинського Андрія Миколайовича, який діє на підставі Статуту, названий в подальшому «Замовник», з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АРКОН», в особі директора Білика Олександра Михайловича, який діє на підставі Статуту, названий в подальшому «Виконавець», з другої сторони (далі – Сторони), керуючись постановою Уряду №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), уклали договір про таке (далі – Договір):»
2. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на «____» червня 2024 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися:
2.1. Внести зміни до п.2.6 Договору та викласти його наступним чином:
«2.6. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 224 992 (Двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 37 498 (Тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто вісім) гривень 67 копійок;
– у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 3 298 000 (Три мільйони двісті дев’яносто вісім тисяч) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 549 666 (П’ятсот сорок дев’ять тисяч шістсот шістдесят шість) гривень 67 копійок;
– у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 2 707 720 (Два мільйони сімсот сім тисяч сімсот двадцять) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 451 286 (Чотириста п’ятдесят одна тисяча двісті вісімдесят шість) гривень 66 копійок, після затвердження Бюджету міста Києва на 2025 рік.»
2.2. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
14.06.2024 13:12
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5ea960006edd4fa8bab13d838d820f78
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку із закінченням 2024 бюджетного року та відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки та на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на « 24 » грудня 2024 року, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися:
1.1. Внести зміни до п.2.6 Договору та викласти його наступним чином:
«2.6. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 224 992 (Двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 37 498 (Тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто вісім) гривень 67 копійок;
– у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становить 3 996 456 (Три мільйони дев’ятсот дев’яносто шість тисяч чотириста п’ятдесят шість) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 666 076 (Шістсот шістдесят шість тисяч сімдесят шість) гривень 00 копійок;
– у 2025 році залишок бюджетних зобов’язань становитиме 2 009 264 (Два мільйони дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 334 877 (Триста тридцять чотири тисячі вісімсот сімдесят сім) гривень 33 копійки.»
1.2. Внести зміни до Додатку №4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
24.12.2024 10:54
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
2b1f43fa323745859040dcf4c008de4c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с.Підгірці Обухівського району Київської області» (Коригування) станом на « 29 » вересня 2025 року, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися:
1.1. Внести зміни до п.2.6 Договору та викласти його наступним чином:
«2.6. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах передбачених бюджетних асигнувань, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника, а саме:
– у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 224 992 (Двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто дві) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 37 498 (Тридцять сім тисяч чотириста дев’яносто вісім) гривень 67 копійок;
– у 2024 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2024–2026 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 14.12.2023 р. №7530/7571, сума бюджетних зобов’язань становила 3 996 456 (Три мільйони дев’ятсот дев’яносто шість тисяч чотириста п’ятдесят шість) гривень 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 666 076 (Шістсот шістдесят шість тисяч сімдесят шість) гривень 00 копійок;
– у 2025 році сума бюджетних зобов’язань становить 2 009 264 (Два мільйони дев’ять тисяч двісті шістдесят чотири) гривні 00 копійок, у т.ч. ПДВ 20% – 334 877 (Триста тридцять чотири тисячі вісімсот сімдесят сім) гривень 33 копійки.»
1.2. Внести зміни до Додатку 4 (План фінансування робіт) Договору та викласти його у новій редакції.
2. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 12 Договору та викласти його у новій редакції
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
29.09.2025 12:43
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a32d1ce3258f469699bde99e4ad952dc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
враховуючи укладений між Замовником та Виконавцем Договір на здійснення авторського нагляду №23/11-2023АН від 23 листопада 2023 року (далі – Договір),
враховуючи, що Виконавцем за актами здачі–приймання виконаних робіт було виконано зобов’язань на суму 4 672 144,00 грн., а Замовником було виконано зобов’язань на суму 4 672 144,00 грн.,
уклали цю Додаткову угоду (далі – Угода) про наступне:
1. Сторони прийшли до згоди розірвати Договір №23/11-2023АН за згодою Сторін «07» листопада 2025 року і встановити наступне:
1.1. Змінити п.2.1 Розділу 2 Договору та викласти його у наступній редакції:
«2.1. Загальна вартість Договору у відповідності з Протоколом погодження договірної ціни (Додаток 1 до цього Договору) визначену за кошторисом (Додаток 2 до цього Договору), які є невід’ємною частиною Договору, становить: 4 672 144,00 грн. (Чотири мільйони шістсот сімдесят дві тисячі сто сорок чотири гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 20% – 778 690,67 грн. (Сімсот сімдесят вісім тисяч шістсот дев’яносто гривень 67 копійок).
1.2. Викласти Додаток №1 до Договору №23/11-2023АН у новій редакції, відповідно до Додатку №1 до цієї Угоди.
1.3. Викласти Додаток №2 до Договору №23/11-2023АН у новій редакції, відповідно до Додатку №2 до цієї Угоди.
1.4. Викласти Додаток №3 до Договору №23/11-2023АН у новій редакції, відповідно до Додатку №3 до цієї Угоди.
1.5. Викласти Додаток №4 до Договору №23/11-2023АН у новій редакції, відповідно до Додатку №4 до цієї Угоди.
Номер додаткової угоди:
5
Дата внесення змін до договору:
07.11.2025 11:52
Статус:
Опубліковано