• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

ДК 021:2015 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (система ультразвукова діагностична) (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)

4 834 795.00 UAH з ПДВ
Номер: 2f77a7c12a964f559d170edf25041271
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-09-016806-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ЛИСИЧАНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЕК МЕДІКАЛ ГРУП"
Класифікатор ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медициниАналіз за цим CPV
Номер договору: 111
Дата підписання: 06.12.2023 13:00
Період дії договору: 06.12.2023 00:00 - 01.03.2024 00:00
Сума договору: 4 834 795.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 316 295.00 UAH)
Оплачено: 4 834 795.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 316 295.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Система ультразвукова діагностична
Код ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.03.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Мечникова, буд. 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 1438a60cbc0147149541623fbe5daf67
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 15:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Додаткова угода 1 до Договору 111 від 06.12.2023.PDF
p7s
sign.p7s