-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331200-8 Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) по об'єкту "Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях Рентгенологічного відділення Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради за адресою вул. Сахарова, 2 в м. Тернополі"
439 864.70
UAH з ПДВ
Номер:
82535a7cf10c43c5b7cc7512feb51a0b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-23-008875-a-a1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
02001305
-
Контактна особа:
Ірина Кирич +380971345495 zakupki200@todl.com.ua http://todl.com.ua
-
Адреса:
46023, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
40682650
-
Адреса:
47722, Україна, Тернопільська область, Тернопільський р-н село Великі Гаї вул.Галицька будинок 111-А
Класифікатор ДК 021:2015:
45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
23.11/2
Дата підписання:
23.11.2023 12:44
Період дії договору:
23.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
439 864.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 310.78 UAH)
Оплачено:
439 864.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 310.78 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331200-8 Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) по об'єкту "Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях Рентгенологічного відділення Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради за адресою вул. Сахарова, 2 в м. Тернополі"
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
392617b86db44700a7dd64aad93ccf49
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 16:01
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8d69dab7fc2e44d0ad87f50afbcdfa00
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
31.12.2023 12:37
Статус:
Опубліковано