• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331200-8 Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) по об'єкту "Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях Рентгенологічного відділення Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради за адресою вул. Сахарова, 2 в м. Тернополі"

439 864.70 UAH з ПДВ
Номер: 82535a7cf10c43c5b7cc7512feb51a0b
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-23-008875-a-a1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВАЛК"
Класифікатор ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 23.11/2
Дата підписання: 23.11.2023 12:44
Період дії договору: 23.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 439 864.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 310.78 UAH)
Оплачено: 439 864.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 73 310.78 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Водопровідні та санітарно-технічні роботи (45331200-8 Встановлення вентиляційних систем і систем кондиціонування повітря) по об'єкту "Капітальний ремонт системи вентиляції та кондиціювання в приміщеннях Рентгенологічного відділення Комунального некомерційного підприємства "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради за адресою вул. Сахарова, 2 в м. Тернополі"
Код ДК 021:2015: 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість 1 роботи
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 392617b86db44700a7dd64aad93ccf49
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 16:01
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8d69dab7fc2e44d0ad87f50afbcdfa00
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2023 12:37
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода № 2.pdf
p7s
sign.p7s