• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Канцелярські товари

47 898.00 UAH з ПДВ
Номер: debb204505144d009b2bb25078180a0d
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-09-015216-a-a1
Замовник: Перещепинська міська рада
Постачальник: ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 04.12.2023 08:00
Період дії договору: 04.12.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 47 898.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 983.00 UAH)
Оплачено: 47 898.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 983.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2376 одиниця
Період постачання до 04.12.2023
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: f3b8d02200ec4e45b46d472fb7b9a2f6
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку поставки товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.12.2023 15:33
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s