• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015:55510000-8 - Послуги їдалень (лот 2 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області, Львівська область, Львівський район, с. Виннички, вул.Шкільна,3;)

39 040.00 UAH без ПДВ
Номер: d1df3d6155144b4093cc87813e4031fe
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-22-006184-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДАВИДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ)
Постачальник: ФОП Мірка Сергій Богданович
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 20/11-1
Дата підписання: 20.11.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 23:59
Сума договору: 39 040.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 39 040.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
лот 2 – Послуги з організації гарячого харчування дітей (ДК 021:2015:55511000-5 - Послуги їдалень та інших кафе закритого типу), місце надання послуг: Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області, Львівська область, Львівський район, с. Виннички, вул.Шкільна, 3 (лот 2 – 1 послуга (1144 дітодні))
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 81150, Україна, Львівська область, Львівський район, Винничківська гімназія Давидівської сільської ради Львівського району Львівської області, Львівська область, Львівський район, с. Виннички, вул.Шкільна,3; На карті

Внесені зміни

    Номер: 9f9692500ace426d990e9fb3048df1ac
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись » підпунктом 1 пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та пунктом 1.5 Договору №20/11-1 від 20.11.2023 р (далі - Договір), уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони Договору погоджують зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та загальну суму Договору на 6720,00 грн. та, відповідно, викласти у новій редакції п. 3.1. Договору: «3.1.Ціна Договору становить 39040,00 грн. без ПДВ (тридцять девять тисяч сорок гривень гривень 00 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 29.12.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
2011-1.pdf