• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

39 573 310.80 UAH з ПДВ
Номер: 4adcb8b5ad6743ffa4f66b38914af116
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-20-017072-a-c1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: Консорціум "ІНСІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 133 ДСК
Дата підписання: 15.11.2023 00:00
Період дії договору: 15.11.2023 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 39 573 310.80 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 595 551.80 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання 15.11.2023 - 31.12.2026
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 3cfef4bed94043109508bfe7e49e8ce7
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    • Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з недостатністю бюджетного фінансування у 2024 році по об’єкту «38», що призвело до призупинення будівельних робіт, керуючись п. 2.3 розділу 2 Договору, абз. 1 п. 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., Сторони дійшли згоди: 1.1. Продовжити термін надання послуг, виклавши пункт 2.1 розділу 2 Договору в наступній редакції: «Надання послуг здійснюється з дати підписання Договору до 31.12.2025 р.». 1.2. Продовжити строк дії Договору, виклавши пункт 7.1 розділу 7 Договору в наступній редакції: «Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2025 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами зобов’язань за Договором». 1.3. Викласти Додаток 4 до Договору «Календарний графік надання послуг зі здійснення технічного нагляду» в редакції, що додається. 2. У звʼязку з затвердженням проектної документації (наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України № 774 ДСК від 19.12.2023 р.), а також збільшенням обсягів робіт по обʼєкту «38», керуючись абз. 1 п. 19 Особливостей, затверджених постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., Сторони дійшли згоди: 2.1. Викласти пункт 3.1. розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Послуг за цим Договором визначена відповідно до Розрахунку договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду (Додаток 1), та становить 32 977 759 гривень 00 коп. (тридцять два мільйони дев’ятсот сімдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 00 коп.), крім того ПДВ: 6 595 551 гривень 80 коп. (шість мільйонів п’ятсот дев’яносто п’ять тисяч п’ятсот п’ятдесят одна гривня 80 коп.). Всього з ПДВ: 39 573 310 гривень 80 коп. (тридцять дев’ять мільйонів п’ятсот сімдесят три тисячі триста десять гривень 80 коп.)». 2.2. Викласти пункт 3.1.1. розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 39 573 310 грн. 80 коп., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2023 – 0 грн.; 2024 – 2 999 500,60 грн. 2025 – 36 573 810,20 грн.». 2.3. Викласти абзац 3 пункту 3.3. розділу 3 Договору в наступній редакції: «Відсотковий показник визначається як співвідношення договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду без урахування ПДВ до договірної ціни договору підряду без урахування ПДВ, але в будь-якому разі не більше 1%». 2.4. Викласти Додаток 1 до Договору «Розрахунок договірної ціни надання послуг зі здійснення технічного нагляду» в редакції, що додається. 2.5. Викласти Додаток 6 до Договору «План фінансування» в редакції, що додається. 3. З метою уточнення порядку проведення розрахунків за надані послуги, відповідно до умов пункту 3.3 розділу 3 Договору, Сторони дійшли згоди Додаток 5 до Договору «Форма Акту приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду» викласти в редакції, що додається.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ддод.угода 133ДСК.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: bdf7752afe80479ba514a6f19012ecd1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з доведенням обсягу бюджетного фінансування на поточний рік та недостатністю бюджетного фінансування для завершення об’єкту, Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити строк дії Договору та строк надання послуг за Договором, замінивши: - в пункті 7.1 розділу 7 Договору слова та цифри «до 31.12.2025 року» на слова та цифри «до 31.12.2026 року»; - в пункті 2.1 розділу 2 Договору слова та цифри «до 31.12.2025 р.» на слова та цифри «до 31.12.2026 р.»; 2.Викласти пункт 3.1.1. розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 39 573 310 грн. 80 коп, в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2023 рік – 0 грн.; 2024 рік – 2 915 450,60 грн.( кошти за постановою КМУ №321 ДСК від 22.03.2024); 2025 рік – 786 300,00 грн.( кошти за розпорядженням КМУ №572-р ДСК від 11.06.2025); 2026 рік – 35 871 560,20 грн. ». 3. Викласти Додаток № 6 до Договору «План фінансування» в редакції, що додається. 4. Викласти Додаток № 4 до Договору «Календарний графік надання послуг» в редакції, що додається. 5. Доповнити банківські реквізити Замовника розрахунковим рахунком: IBAN UA808201720343200039000007401.
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 20.08.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано