-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
4 750.00
UAH з ПДВ
Номер:
f2de78966112454495b3cada1980dbd1
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-14-009897-a-c1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500095
-
Контактна особа:
Цехмейструк Наталія Миколаївна 380976010391 tender.skoraja103@gmail.com
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Контактна особа:
Лада Юдіна +380674693507 lyudina@stm-farm.biz
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405
Класифікатор ДК 021:2015:
33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
129
Дата підписання:
20.11.2023 09:00
Період дії договору:
до 31.12.2023 00:00
Сума договору:
4 750.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 310.75 UAH)
Оплачено:
4 750.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 310.75 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Рінгера Лактат розчин для інфузій по 200 мл
×
-
МНН:
electrolytes Electrolytes
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
На карті
Глюкози розчин для інфузій 5 % по 200 мл
×
-
МНН:
glucose Glucose
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
На карті
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Номер:
ca04617b01554812b46108d5b14c4d26
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. У відповідності до підпункту 5 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» визначено: «погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);» Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 292,00грн. (двісті дев’яносто дві грн. 00 коп.) з ПДВ.
2. Пункт 3.1.Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції:
«Ціна цього Договору становить 4 750,00 (чотири тисячі сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ, грн: 310,75 грн (триста десять гривень 75 копійок).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.11.2023 15:00
Статус:
Опубліковано