-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Капітальний ремонт адміністративної будівлі старостату за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Федорівка, вул. Морозенка,7
476 086.00
UAH без ПДВ
Номер:
de4316fa3dce4d16b30fe3bf6c976dca
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-16-011874-a-c1
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
04382056
-
Контактна особа:
Садова Вікторія Анатоліївна 380995443776 sadovita@ukr.net
-
Адреса:
39000, Україна, Полтавська область, Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Замогильний Є.В.
×
-
Код ЄДРПОУ:
3329712153
-
Контактна особа:
Замогильний Є.В. 0536525219
-
Адреса:
39000, Україна, Полтавська область, Глобине, Травнева, 9а
Класифікатор ДК 021:2015:
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
482
Дата підписання:
15.11.2023 00:00
Період дії договору:
15.11.2023 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
476 086.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Капітальний ремонт адміністративної будівлі старостату за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с. Федорівка, вул. Морозенка,7
Кількість
1 роботи
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
39000, Україна, Полтавська область, Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
9f4e810ebef5491f87c13ff876a69272
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни в п.4.1. Розділу 4 «ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ ТА УМОВИ ЇХ ПЕРЕГЛЯДУ» виклавши його в новій редакції:
«4.1. Підрядник зобов’язується виконати роботи, передбачені Договором та здати їх в експлуатацію в строк згідно календарного графіка виконання робіт (додається)».
Сторони вирішили внести зміни до п.14.7. Розділу 14 «ІНШІ УМОВИ» виклавши п.14.7. в новій редакції:
«14.7. Цей Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2024 року.».
Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та становить невід'ємну частину Договору підряду №482 від 15.11.2023 р.
Інші умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
fdba5cefc7ff411d892427d4db05224b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. З метою покращення якості предмета закупівлі та повного виконання Сторонами передбачених Договором своїх зобов’язань, виходячи із фактичного обсягу виконання робіт у 2023 році, Сторони за взаємною згодою вирішили внести зміни до умов Договору, що полягають у наступному:
1.1. Доповнити Розділ 2 «ЯКІСТЬ РОБІТ» Договору пунктом 2.4. в наступній редакції:
«2.4. Неякісно виконані роботи, а також роботи виконані з порушенням державних будівельних норм і правил та роботи виконані з відхиленням від проекту, роботи, виконані з використанням матеріальних ресурсів, які не відповідають встановленим вимогам підлягають виправленню Підрядником за власний рахунок, протягом строку встановленого Замовником.»
1.2. Викласти пункт 5.1. Розділу 5 «ДОГОВІРНА ЦІНА І ПОРЯДОК ЇЇ УТОЧНЕННЯ» Договору в наступній редакції: «5.1. Оплата виконаної Підрядником роботи, що визначена у п.1.1 цього Договору, здійснюється за її Договірною ціною, яка становить: 476 086,00 (чотириста сімдесят шість тисяч вісімдесят шість гривень 00 копійок) без ПДВ. Фінансові зобов’язання взяті Замовником в межах цього Договору беруться щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми на 2023 рік в розмірі 210 651,17 грн. (двісті десять тисяч шістсот п’ятдесят одна гривня 17 копійок), на 2024 рік у розмірі 265 434,83 грн (двісті шістдесят п’ять тисяч чотириста тридцять чотири гривні 83 копійки) без ПДВ».
2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та становить невід'ємну частину Договору підряду №482 від 15.11.2023 року.
3. Інші умови договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
4. Дана Додаткова угода складена українською мовою, в двох автентичних примірниках по одному для кожної із Сторін, кожен з яких має однакову юридичну силу.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
14.02.2024 00:00
Статус:
Опубліковано