• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

10 302.50 UAH без ПДВ
Номер: 334c0c91f38c4da0b7ebd605c341a732
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-14-009385-a-a1
Замовник: Фінансове управління виконавчого комітету Коростенської міської ради
Постачальник: ФОП Максименко Андрій Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 11
Дата підписання: 08.11.2023 00:00
Період дії договору: 08.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 10 302.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари ( ручка гелева зелена - 9шт., ручка синя - 21 шт., ручка чорна - 5 шт., блок паперу 90*90*900 арк. - 5 шт., календар перекидний - 4 шт., скотч 12х30 см. - 2 шт., скотч 18х30 см - 7 шт., скотч 24х30 см - 4 шт., скріпки - 5 шт., гумка комбінована - 10 шт., швидкозшивач (картон) - 40 шт., регістратор А4/7 см. - 35 шт., календар квартальний - 12 шт., закладки - 7 шт., файли - 4 шт., олівець- 30 шт., Книга обліку - 2 шт., коректор - 8 шт., скоби № 10 - 3 шт., скоби №24/6 - 12 шт., Папка "Справа" - 5 шт., папка на завязках - 10 шт., клей-карандаш - 7 шт., маркери - 5 шт., лінійка - 1 шт., диркопробивач - 1 шт., степлер - 1 шт., біндери - 13 шт., швидкозшивач пластиковий - 27 шт., стержні для механічного олівця - 2 шт., папки на кнопці - 12 шт., папки з боковим прижимом - 15 шт.
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 328 штуки
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вулиця Грушевського,будинок 22 На карті