-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
ДК 021 :2015 “22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали” (Журнали реєстрації та обліку)
69 528.00
UAH з ПДВ
Номер:
94f595e46794404fad9edc8692b731ca
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-14-007787-a-c1
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
40108672
-
Контактна особа:
Сергій Купровський +380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net http://vn.npu.gov.ua/
-
Адреса:
Україна
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДРУКАРНЯ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
02465619
-
Адреса:
Україна, Вінницька область, місто Вінниця
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журналиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Журнал реєстрації вихідних документів та документів створюваних установою (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку наказів, рішень колегії (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку особистого прийому громадян (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування” (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування” (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку наказів, рішень колегії (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 138.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації звернень громадян (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал обліку особистого прийому громадян (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування” (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування” (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків)): 120.00000 UAH з ПДВ
Номер договору:
1070
Дата підписання:
14.11.2023 12:29
Період дії договору:
14.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
69 528.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 588.00 UAH)
Оплачено:
69 528.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 11 588.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Журнал реєстрації вихідних документів та документів створюваних установою (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
148 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал реєстрації вхідних документів (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
139 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал обліку наказів, рішень колегії (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
53 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал реєстрації звернень громадян (200арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
36 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал реєстрації звернень громадян (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
22 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал обліку особистого прийому громадян (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
35 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування” (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
46 штуки
Період постачання
до 06.12.2023
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування” (100арк.) (кошти загального фонду державного бюджету, (перерозподіл видатків))
Кількість
44 штуки
Період постачання
до 06.12.2023