• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

канцтовари

2 719.50 UAH без ПДВ
Номер: c65497b4dd6c4ad0ba785f50c7232580
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-13-003285-a-c1
Замовник: Служба у справах дітей Іллінецької міської ради
Постачальник: ФОП Данилюк Катерина Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: папір: 160.00000 UAH без ПДВ
папір для нотаток кольоровий не склеєний 90х90/900 FRESH UP: 66.50000 UAH без ПДВ
Дірокол/30арк. ECONOMIX: 120.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 12
Дата підписання: 13.11.2023 00:00
Період дії договору: 13.11.2023 00:00 - 31.12.2023 23:59
Сума договору: 2 719.50 UAH без ПДВ

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
папір
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 штуки
Період постачання 13.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, вул. Соборна, 19 На карті
папір для нотаток кольоровий не склеєний 90х90/900 FRESH UP
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 3 штуки
Період постачання 13.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, вул. Соборна, 19 На карті
Дірокол/30арк. ECONOMIX
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання 13.11.2023 - 31.12.2023
Місце постачання 22700, Україна, Вінницька область, м.Іллінці, вул. Соборна, 19 На карті