-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
33 885.00
UAH без ПДВ
Номер:
b89c91f05aa3492fbf1139009a85108b
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-10-011924-a-a1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
43966794
-
Контактна особа:
Ольга Іванівна Гладиш 380971553150 fingrouposvita@gmail.com
-
Адреса:
78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
Фізична особа-підприємець Вовчук Марія Тарасівна
×
-
Код ЄДРПОУ:
3233707162
-
Контактна особа:
Вовчук Марія Тарасівна 380678386000
-
Адреса:
78452, Україна, Івано-Франківська область, Верхній Майдан, Спортивна, будинок 9
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
202
Дата підписання:
07.11.2023 00:00
Період дії договору:
07.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
33 885.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
33 885.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Назавизівському ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Кількість
753 послуга
Період постачання
07.11.2023 - 31.12.2023
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
55360ece83704b538ac430f2af5bd62c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 202 від 07.11.2023 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке:
1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 47 послуг та зменшити суму Договору на 2115,00 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. Договору в такій редакції:
«п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 753 послуг»;
« п. 3.1. Ціна Договору становить 33885,00 грн. (тридцять три тисячі вісімсот вісімдесят п’ять гривень 00 коп.)
2. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
28.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано