• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Медичні послуги (85150000-5) (ДК 021:2015 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації)

Внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції : 3.1. «Загальна сума Договору становить 22300,00 грн.(двадцять дві тисячі триста гривень 00 копійок) без ПДВ, та складається із відшкодування Замовником вартості фактично наданих Виконавцем Послуг згідно Специфікації до цього Договору та на підставі Акту наданих послуг.»

22 300.00 UAH без ПДВ
Номер: cd1eb4d06c074bcda307d65d2ecc7b5c
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-10-010285-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Волинський обласний госпіталь ветеранів війни" Волинської обласної ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізаціїАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: медичні послуги: 22 300.00000 UAH без ПДВ
Опис: Внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції : 3.1. «Загальна сума Договору становить 22300,00 грн.(двадцять дві тисячі триста гривень 00 копійок) без ПДВ, та складається із відшкодування Замовником вартості фактично наданих Виконавцем Послуг згідно Специфікації до цього Договору та на підставі Акту наданих послуг.»
Номер договору: 0111
Дата підписання: 10.11.2023 14:36
Період дії договору: 10.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 22 300.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 22 300.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
медичні послуги
Код ДК 021:2015: 85150000-5 Послуги діагностичної візуалізації
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 43001, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Стефаника, 3А На карті

Внесені зміни

    Номер: d4d4f8ac111d41c29734bdb1061fd10c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внести зміни до п.3.1. Договору та викласти його в наступній редакції : 3.1. «Загальна сума Договору становить 22300,00 грн.(двадцять дві тисячі триста гривень 00 копійок) без ПДВ, та складається із відшкодування Замовником вартості фактично наданих Виконавцем Послуг згідно Специфікації до цього Договору та на підставі Акту наданих послуг.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.12.2023 10:18
    Статус:
    Опубліковано