-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій Ліцею №23 ім. Романа Гурика (ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги)
557 287.00
UAH без ПДВ
Номер:
025cd49bb0cd4e43bd13f03a2a26754c
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-09-011462-a-a1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 23 ім. РОМАНА ГУРИКА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20559040
-
Контактна особа:
Монич Іванна 38968837315, 380342750981 licej23@ukr.net
-
Адреса:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 90
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Дубова І.М.
×
-
Код ЄДРПОУ:
2130504405
-
Контактна особа:
Дубова Ірина Михайлівна +380679479120 dubova47@ukr.net
-
Адреса:
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Г.Мазепи 179/143
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
12
Дата підписання:
07.11.2023 00:00
Період дії договору:
до 31.12.2024 00:00
Сума договору:
557 287.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
557 287.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації шкільного харчування учнів пільгових категорій Ліцею №23 ім. Романа Гурика (ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Гетьмана Мазепи,90
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
ce83d50d24b548e189dd24b4213482b1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.11.2023 01:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
0f31e978bf604c4aae17d8721c614849
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.12.2023 00:00
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
06cd4e778e314bb2a1e035f6ccadb6a0
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
01.03.2024 00:00
Статус:
Опубліковано