• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій

Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 5.1 розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору, а саме викласти в наступній редакції: «5.1. Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.»

58 300.00 UAH без ПДВ
Номер: 44a7443da614470ebe7add589a9b036a
Ідентифікатор договору: UA-2023-11-09-010250-a-c1
Замовник: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ЗІНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнанняАналіз за цим CPV
Опис: Сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 5.1 розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору, а саме викласти в наступній редакції: «5.1. Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.»
Номер договору: 194/2023
Дата підписання: 08.11.2023 15:00
Період дії договору: 08.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору: 58 300.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 58 300.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Багатофункціональний пристрій Xerox B305 (Wi-Fi) (B305V_DNI) в комплекті з кабелем
Код ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість 2 штуки
Період постачання до 13.12.2023
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84 На карті
Багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS MF3010 в комплекті з USB кабелем
Код ДК 021:2015: 30232110-8 Лазерні принтери
Кількість 2 штуки
Період постачання до 13.12.2023
Місце постачання 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84 На карті

Внесені зміни

    Номер: 28d4f12222e9467e828e6bf255ab402f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та підпунктом 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у період дії воєнного стану в Україні, введеного відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами), у зв’язку із страйком польських перевізників на польсько-українському кордоні, що призвело до простою вантажних транспортних засобів та затримки постачання вантажу (офіційне повідомлення Прикордонної служби Польщі, інформація з офіційного веб-сайту Державної прикордонної служби України, повідомлення щодо ускладнення руху на кордоні з боку Польщі на сайті Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України і т.д.) уклали дану додаткову угоду про наступне: 1. Відповідно до підпункту 4 пункту 12.12 розділу XІI «ІНШІ УМОВИ» Договору про закупівлю № 194/2023 від 08.11.2023 року (далі – Договір), а саме: «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 5.1 розділу V «ПОСТАВКА ТОВАРУ» Договору, а саме викласти в наступній редакції: «5.1. Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 25 (двадцяти п’яти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 22.11.2023 14:00
    Статус:
    Опубліковано
docx
Посилання на офіційні повідомлення.docx
pdf
Офіційне повідомлення на сайті Міністерства розвитку громад,...
pdf
Офіційне повідомлення на сайті Прикордонної служби Польщі.pd...
pdf
Офіційне повідомлення на сайті Державної прикордонної служби...
pdf
ДУ № 1 до Догов про закуп № 194-2023 від 08.11.2023 БФП.pdf
p7s
sign.p7s