-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Оплата теплопостачання
315 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
bbcb11a1fff9461d833522fbe5ca8654
Ідентифікатор договору:
UA-2023-11-08-006213-a-b1
Замовник:
ЛІЦЕЙ № 15 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
20558848
-
Контактна особа:
Наталя Паштетник +380509570615 pashtetnuk77@ukr.net https://school1508.webnode.com.ua/
-
Адреса:
76002, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 207
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДЕРЖАВНЕ МІСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03346058
-
Контактна особа:
+380979244810
-
Адреса:
76007, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, ВУЛИЦЯ Б.ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 59А
Класифікатор ДК 021:2015:
09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
216
Дата підписання:
08.11.2023 11:58
Період дії договору:
08.11.2023 00:00 - 31.12.2023 00:00
Сума договору:
315 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 52 500.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Оплата теплопостачання
Кількість
103.88 гігакалорія
Період постачання
до 31.12.2023
Місце постачання
76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Незалежності 207
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5276d04aacca4f6b85aa9c7488d59512
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.12.2023 14:15
Статус:
Опубліковано